دژان لوون ستاره سابق لیورپول اعتراف کرد از خطای شدید سرخیو راموس بر روی هم تیمی سابقش محمد صلاح در فینال چمپیونزلیگ 2018 آنقدر ناراحت و عصبانی بوده که بعدها وقتی در قابل تیم ملی کشورش کرواسی در لیگ ملت‌های یوفا مقابل اسپانیا می‌ایستد برای انتقام گرفتن از راموس، عمداً با آرنج به او ضربه می‌زند.

دو سال پیش شاگردان یورگن کلوپ برای بازی در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید به شهر کیف سفر کردند. لیورپول در این بازی 3-1 شکست خوردند ولی خیلیها بیرون رفتن اجباری محمد صلاح در نیمه اول به دلیل خطای شدیدی که سرخیو راموس بر روی او انجام داد را عامل شکست لیورپول می دانستند و همین باعث شده بود راموس به چهره ای بسیار منفور تبدیل شود.

 

 

چند ماه بعد در جریان دیدار تیم‌های ملی کرواسی و اسپانیا در لیگ ملت‌های یوفا، دژان لوون بازیکن کرواسی و لیورپول با آرنج چنان ضربه‌ای به صورت راموس می‌زند که یک بازی محروم شده و دیدار بعدی تیمش را از دست می‌دهد. او حالا در اینستاگرام خود اعتراف کرد که آن ضربه را عمدی به راموس زده.

 

لوورن در این باره گفت: " با آرنج ضربه محکمی به او زدم. ها ها. گفتم حالا برو حرف بزن رفیق. لوکا مودریچ سعی کرد تنش بین من و راموس را کم کند. ولی من در جریان بازی بالاخره با آرنج به او زدم و گفتم حالا حساب مان تسویه شد. من برای راموس به عنوان فوتبالیست و برای تیمش احترام قائلم. او افتخارات زیادی بدست آورده ولی از طرف دیگر اخلاقی دارد که من با آن میانه ای ندارم. آسیب زدن به بازیکنان دیگر را نمی توانم تحمل کنم".

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.