معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: مسیرهای ورودی سواحل و تفرجگاه های شهرستان رشت در راستای جلوگیری از تجمعات گردشگران و پیشگیری از شیوع کرونا بسته شد.

به گزارش جماران، محمود قاسم نژاد اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان های استان از جمله شهرستان رشت و به منظور رعایت سلامت مردم و حرمت عزاداری امام حسین (ع) به فرمانداران شهرستان ها توصیه شد که این مکان ها را مدیریت کنند.

وی بیان کرد: در همین راستا برای جلوگیری از تجمع مسافران و گردشگران در سواحل و تفرجگاه ها، تمامی ورودی های شهرستان رشت به سواحل تعطیلات کنونی مسدود  شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه مردم این استان سوابق کهن و درخشانی در مهمان نوازی دارند،  گفت: با وجود میهمان نوازی با فرهنگ مردم این دیار در شرایط کنونی به دلیل شیوع کرونا و شرایط خاص استان و برای جلو گیری از تجمعات و ازدحام جمعیت در استان توصیه می کنیم هموطنان از سفر به گیلان به طور جدی پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ازدحام جمعیت نیز تاکید بر برپایی مراسم سوگواری در تکایا و مساجد با حفظ پروتکل های بهداشتی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.