محمود احمدی نژاد خود را گرو گذاشت

محمود احمدی نژاد که این روزها نامش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح است، سابقه ۸ سال سکانداری دولت را در رزومه خود به ثبت رسانده است. او اولین بار در سال ۸۴ سودای ریاست جمهوری به سرش زد.

محمود احمدی نژاد در ۱۰ خرداد ۸۴، چند روز مانده تا انتخابات آن سال، در اظهاراتی تبلیغاتی گفت:  تفاوت دولت‌های قبلی و دولت اسلامی در آینده‌ی نزدیک در این است که این دولت به دنبال راه‌کارهای اسلامی برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف است ولی دولت‌های قبلی و فعلی تنها بر تعقل گرایی صرف تاکید داشته و دارند.

احمدی‌نژاد توسعه‌ی سیاسی و اقتصادی و سیاست دولت اسلامی در آینده را اینچنین تشریح کرد: تشکیل احزاب و گروه‌ها و تعدد مطبوعات و رسانه‌ها، رقابت بر سر کرسی‌های قدرت، نقد حکومت و زیر سئوال بردن همه چیز، توسعه‌ی سیاسی و تولید ثروت به هر شکل و توسعه‌ی نابرابر درآمد نیز توسعه‌ی اقتصادی؛ اما دولت اسلامی با اتکاء به دستورات و قوانین اسلامی در دو بعد سیاست و اقتصاد با محوریت عدالت موجب رشد و بالندگی توامان آحاد جامعه خواهد شد.

کاندیدای نهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، در ادامه به جوانان وعده می دهد و تاکید می کند: حضور بنده در عرصه‌ی انتخابات فقط و فقط برای اجرای اوامر رهبری است. تضمین عملکرد بنده نیز مردمند، مردم باید فریاد بزنند و از من مسوول سئوال کنند. آزادی که بنده در دولت آینده به جوانان می‌دهم چرخش ۳۶۰ درجه‌ای را پوشش می‌دهد. مشکل ازدواج جوانان را رفع می‌کنم، اگر نتوانستم خود را گرو می‌گذارم. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.