ذوق‌زدگی نتانیاهو از برقراری روابط با بوتان

در حالیکه رسانه‌های صهیونیستی شنبه بعد از ظهر به وقت تهران از برقراری روابط دیپلماتیک بین تل آویو با کشور کوچک بوتان خبر دادند، نخست وزیر این رژیم نیز با ذوق‌زدگی توییتی در این زمینه منتشر کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل شنبه شب در توییت خود نوشت، از برقراری روابط با پادشاهی بوتان، که ثمره‌ای دیگر از توافقات صلح است، خرسندم. ما با کشورهای دیگر که خواهان برقراری ارتباط با ما هستند، در تماسیم.»

کشور حدود 800 هزار نفری بوتان، از منزوی‌ترین کشورهای جهان است. این کشور واقع در ارتفاعات هیمالیا به صورت پادشاهی اداره می‌شود.

خبرنگار روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»  شنبه بعد از ظهر خبر داد که این رژیم با کشور بوتان، در جنوب شرقی آسیا روابط برقرار می‌کند.

رژیم صهیونیستی در حالی به دنبال برقراری روابط با کشورهای دیگر است که کشور مغرب در شمال آفریقا نیز چند روز پیش روابط خود با این رژیم را عادی‌سازی کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه پنج‌شنبه در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت که مغرب برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل اعلام آمادگی کرده است. رئیس جمهور آمریکا در توییت دیگری نیز نوشت که حاکمیت مغرب بر منطقه صحرای غربی را به رسمیت شناخته است. او نوشت: «مغرب در سال ۱۷۷۷ ایالات متحده آمریکا را به رسمیت شناخت و بهتر است که ما حاکمیت مغرب بر صحرای غربی را به رسمیت بشناسیم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.