نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند، یکی از شرکت‌هایی که در معرض حملات سایبری قرار گرفت، شرکت نرم‌افزاری عمیتال است که به شرکت‌های خدمات و انتقال تجهیزات پزشکی و امنیتی از جمله شرکت‌های مسئول انتقال واکسن خدمات‌رسانی می‌کند. تعدادی از این حملات سایبری اواخر هفته گذشته رخ داده است.

شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد، طی حمله به شرکت عمیتال هکرها توانستند به شرکت‌های خدماتی دیگری نیز که با این شرکت در تعامل بودند، حمله کنند. دستگاه سایبری رژیم صهیونیستی درباره حمله گسترده‌ای صحبت می‌کند.

این شبکه اعلام کرد، بعد از حمله به شرکت عمیتال به دیگر شرکت‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده شد و هنوز میزان خسارت‌ها مشخص نیست. دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از شرکت‌ها خواسته اند هوشیار باشند و دستگاه امنیتی خود را بررسی کنند.

i۲۴ اعلام کرد، دلیل حملات سایبری این است که بیشتر کارمندان در منازلشان کار می‌کنند و امنیت کامپیوترهایشان پایین است و هکرها در دوره کرونا وقت بیشتری دارند.

از سوی دیگر سایت واللا اعلام کرد، ۴۰ شرکت وابسته به عمیتال تحت تأثیر حملات سایبری قرار گرفتند و احتمالا یک کشور یا عناصر دشمن پشت این حملات هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.