خبر وزیر دفاع درباره تجهیزات ارتباطی نیروهای مسلح

امیر حاتمی، روز پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی وزارت دفاع گفت: در این مجتمع در فضایی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ متر بیش از ۱۰ هزار محصول مخابراتی و الکترونیکی در ماه تولید خواهد شد.

وی درباره آثار عملیاتی افتتاح این مجمتع تولیدی گفت: بهره برداری از این مجتمع موجب تعمیق خود اتکایی و خودکفایی در صنایع دفاعی و نیروهای مسلح خواهد شد و تمام بوردهای مورد نیاز نیروهای مسلح و بخش‌های قابل توجهی از کشور در این خطوط قابل تولید است.

وزیر دفاع اضافه کرد: همه محصولات مورد نیاز ارتباطی و مخابراتی کشور و نیروهای مسلح از این به بعد در این خطوط با کمک همه بخش‌های دانش بنیان کشور و همینطور نیروهای مسلح تولید خواهد شد. نیروهای مسلح ما از این به بعد ارتباط با کیفیت بالاتر، با سرعت بیشتر و همینطور ارتباط امن تر و سهل‌تری خواهند داشت که موجب ارتقای توان رزم آنها خواهد شد.

وزیر دفاع اظهار کرد: کاری که انجام شد به دلیل اینکه با کیفیت بالا و با دستگاه‌های تمام خودکار انجام می‌شود،   موجب توانمندی بیشتری نیروهای مسلح و ارتقای بازدارندگی کشور خواهد شد. ضمن اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان عزیز در این مجموعه به کار و اشتغال خواهند رسید.

وی با بیان اینکه افتتاح مجتمع تولید محصولات الکترونیکی و مخابراتی صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی برای کشور خواهد داشت، از کسانی که در این پروژه همکاری کردند قدردانی کرد و گفت: به نیروهای مسلح عزیزمان و فرمانده معظم کل قوا در سال جهش تولید این اقدام موثر را تبریک عرض می کنم؛ ان‌شاء‌الله همه دانشمندان و متخصصین عزیز که در این کار سهیم هستند، ماجور خواهند بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.