بازارهای رمز پایه نزولی شدند

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به طور عمده روند نزولی را دنبال کرده است. قیمت این ارز دیجیتال ساعاتی پیش با ثبت افتی ناگهانی در عرض کمتر از سی دقیقه از سطح قیمت حوالی ۵۸ هزار دلار به کمترین قیمت ۲۴ ساعت گذشته، یعنی ۵۲ هزار و ۱۴۹ دلار نزول کرد.

یعنی در عرض ۳۰ دقیقه حدود ۱۰ درصد افت کرد. اختلاف بین بیشترین قیمت بیت کوین که در ۴ روز قبل ثبت شده  بود، با کمترین قیمت ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد شد. در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده ۵۴ هزار دلار است.

 البته نوساناتی از این دست در بازار ارزهای دیجیتال بی‌سابقه نیست. به هر حال روند بیت کوین از ثبت آخرین رکود در روز ۲۵ فروردین به طور کلی نزولی بوده است.

رکورد قیمت بیت کوین ۶۴ هزار و ۸۲۹ دلاراست که ۴ روز قبل ثبت شده است، این رقم با کمترین قیمت ۲۴ ساعت گذشته، یعنی ۵۲ هزار و ۱۴۸ دلار در حدود ۲۰ درصد اختلاف دارد.

بیشترین سرمایه بازار بیت کوین تا به امروز یک تریلیون و ۱۸۵ میلیارد دلار بوده است. افت قیمت بیت کوین سرمایه بازار این ارز دیجیتال را به یک تریلیون و ۷۴ دلار کاهش داد. یعنی سرمایه بازار بیت کوین نیز به تبع افت قیمت آن در حدود ۱۰ درصد نسبت به مقدار بیشینه خود افت کرده است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «24 ساعت جهنمی برای قیمت بیت کوین» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.