قیمت خودروهای پرتیراژ در بازار+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ به گفته فعالان بازار خودرو رصد خودروهای پرطرفدار این دو شرکت نشان دهنده آن است، (تداوم تعطیلی مراکز شماره گذاری خودرو)، (افت قیمت دلار) و (انتظارات مثبت از مذاکرات وین) سه عامل اصلی است که موجب شده تا طی روزهای اخیر قیمت خودرو در بازار نزولی شود.

فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند که در صورت تدوام عوامل مذکور و رسیدن خبر خوش از مذاکرات می توان شاهد افت بیشتر قیمت در بازار خودرو باشیم. با این شرایط فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که عوامل مذکور موجب شده تا خرید و فروش چندانی در بازار صورت نگیرد و بازار در روزهای آرامی را پشت سر گذارد، که این امر نیز بر نزولی شدن بازار خودرو اثرگذار بوده است.  

در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو خودروهایی مانند « پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷»،«سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر خریداران محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز بیشترین افت قیمت به «سمند سورن» رسیده و این خودرو امروز با قیمت ۲۴۰ میلیون تومان در بازار معامله شده است.

 مشروح این گزارش را در اقتصاد نیوز با تیتر «سه عامل نزولی شدن بازار خودرو + جدول قیمت در 11 اردیبهشت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.