عزیزی خادم: فوتبال ملی متعلق به هیچ جناحی نیست/ برخی خود را به خواب زده‌اند

«شهاب‌الدین عزیزی خادم » در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با چالش‌ها و میراث‌های بدی که برای تیم ملی به جای مانده بود، شرایط را برای تیم ملی با مشکلاتی که برای میزبانی داشتیم، فراهم کردیم. 

وی افزود: امیدوارم از این آزمون بزرگ  و تاریخی با موفقیت خارج شویم و بتوانیم در مسابقاتی که پیش روست به موفقیت دست پیدا کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: برخی‌ها به عمد خودشان را به خواب زدند اما بعضی‌ها با تمام وجود از تیم ملی حمایت کردند.

عزیزی خادم تصریح کرد: از محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه که در کنار تیم ملی بود، از رییس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش و جوانان که از تیم ملی حمایت کردند، تشکر ویژه‌ می‌کنم.

وی تاکید کرد: فوتبال ملی متعلق به هیچ گروه و جریان خاص سیاسی نیست و متعلق به مردم است و هر آنچه می‌توانستیم برای تیم ملی انجام دادیم.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در پایان گفت: امیدوارم ملت بزرگ ایران برخی سختی‌ها که بر فدراسیون فوتبال گذشت را به قضاوت بنشینند؛ این قضاوت سخت است و امیدواریم در این زمان باقی‌مانده همه در کنار هم به تیم ملی برای سربلندی ایران کمک کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.