مهرعلیزاده: آقای رئیسی می گوید من اینستا و تلگرام و توئیتر دارم/ حالا که مهربان شده اید دستور رفع فیلترینگ را بدهید

محسن مهرعلیزاده در فرصت ۳ دقیقه ای نقد رقبا گفت:

معتقدم که اگر سیطره سیاست را از اقتصاد برداریم، همه مسائل برطرف می‌شود. واقعیت در جامعه امروز این است که با دیوارنوردی ها، معطل کردن FATF و ایجاد مشکل در مذاکرات و ...کشور ما به یک نقطه ای رسیده است که آنچه را درمی آوریم فوقش همان را می خوریم. حداکثر درآمد هر ایرانی ۶ هزار دلار است که همان را می خوریم و ریالی برای سرمایه گذاری نداریم.

امروز ریالی برای سرمایه گذاری در داخل وجود ندارد، در حالی که ایرانیان خارج از کشور سرمایه دارند؛ امروز ما ۷ میلیون ایرانی خارج از کشور داریم که حداقل ۵ میلیون نفر آنها افرادی متخصص و دارا هستند و باید فضای امنی برای سرمایه گذاری آنها ایجاد کنیم.

سرمایه در غرب، چین، ژاپن، کره و هند است و تکنولوژی هم در همین جا هاست؛ اما تا زمانی که بخواهیم دنبال تنش و ماجراجویی در دنیا باشیم، وضعیت همینی هست که امروز هست؛ حال اگر بخوانیم دولت قبل را محکوم کنیم یا خیر را من نمی دانم؛ آقای رییسی که جزو سران ۳ قوه هستند مگر در مسأله بنزین نبود که تصمیم بدی گرفته شد و به بدی هم اجرا شد. امروز آقای رییسی از اینکه اینستاگرام و تلگرام دارند صحبت می‌کنند در حالیکه موضوع فیلترینگ هم در کشور مطرح است.

یک مقداری باید نگرانی‌ها را کاهش دهیم و فقط حرف نزنیم، آقای رییسی حالا که با مردم مهربان شده‌اید، همین الان لطف کنید و دستور بفرمایید که فیلترینگ ها برداشته شود. 

در ماجرای آبان ۹۸ عده زیادی دستگیر شدند یا کشته شدن همین الان درخواست عفو از رهبری داشته باشید تا آنها که داغدار و نگران هستند این نگرانی ها را کاهش داد، فقط حرف نزنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.