اعلام نتایج نهایی انتخابات شوراهای شهر در استان یزد

آمارهای نهایی اسامی نمایندگان شوراهای شهر و روستا در نقاط مختلف استان یزد در حال اعلام از سوی فرمانداری‌ها است.

در ادامه لیست اسامی نمایندگان اصلی و علی‌البدل راهیافته به شوراهای ی شهر در نقاط مختلف استان یزد را مشاهده می‌کنید.

علیرضا نوکار فرماندار تفت در ارتباط با نمایندگان شورای شهر تفت اظهار داشت: از ۷۸۵۸ رأی مأخوذ شده حجت اخوان تفتی با ۳۲۶۰ رأی، امین سالاری با ۲۰۵۸ رأی، ناصر دهقانی تفتی با ۱۹۷۹ رأی، ابراهیم احمدی با ۱۶۱۹ رأی و محمدعلی اسمعیلی تفتی با ۱۵۷۷ رای به عنوان اعضای اصلی و سید حسین جعفری تفتی با ۱۵۶۵ رأی، سید فضل‌الله کلانتری با ۱۱۰۸ رأی  و وحید شاهدی باغ خندان با ۱۰۴۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

وی در ارتباط با شهر نیر گفت: از ۱۴۶۱ رأی مأخوذ شده در شهر نیر هم  علی‌اصغر سعیدی‌نژاد با ۶۶۲ رأی، سیدعلی دهقان نیری با ۵۸۶ رأی، غلامرضا رکوعی با ۵۲۱ رأی، اکبر دهقان نیری با ۴۶۹ رأی، عباس دهقان نیری با ۴۶۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و آمنه السادات احمد میری با ۴۲۴ رأی، محمدحسن دهقان نیری با ۳۱۰ رأی و  محمدرضا دهقان نیری با ۲۴۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار تفت ادامه داد در شهر بخ نیز از ۷۳۰ رأی مأخوذ شده محمدحسن صادقی با ۴۰۸ رأی، نجمه سلیمان‌پور بخی با ۳۴۱ رأی، محمدرضا زارع‌منش با ۳۲۷ رأی، مجید صادقی بخی با ۳۰۸ رأی، هادی زارع محمود‌آبادی با ۲۸۶ رأی به‌عنوان اعضای اصلی راهی شورای شهر بخ شدند و  محمد صادقی با ۲۷۶ رأی،  علی رضا زارع با ۲۶۳ رأی و  بهروز صادقی بخی با ۲۳۷ رأی  به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

اعلام نتایج انتخابات شوراهای شهر بفروئیه و ندوشن

محسن فلاح فرماندار شهرستان میبد در ارتباط با آمار نهایی اعضای شورای شهر بفروئیه در دوره ششم گفت: از مجموع آرای اخذ شده، مختار زرفتن با ۱۳۸۰ رأی، ابوالفضل برزگر بفروئی با ۹۱۴ رأی، مرتضی برزگر بفروئی با ۶۹۰ رأی، فاطمه احمدی بفروئی با ۶۶۱ رأی و منصور برزگر بفروئی با ۶۳۱ رأی  به شورای شهر راه یافتند.

وی تصریح کرد: محمدجواد بحری بفروئی با ۶۱۴ رأی، مجید برزگر بفروئی با ۴۸۵ رأی و عاطفه منتظری با ۷۴ رأی هم به عنوان اعضای علی البدل در این دوره انتخابات انتخاب شدند.

فرماندار میبد در ارتباط با شهر ندوشن گفت: در شهر ندوشن از مجموع آرای اخذ شده مهدی جعفری ندوشن با ۶۱۸ رأی، عباس‌علی عسکری با ۶۰۴ رأی، شایسته عربی ندوشن با ۵۵۲ رأی، محمد عسکری ندوشن با ۵۴۲ رأی و محمدحسن جعفری ندوشن با ۵۲۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و آزاده جعفری ندوشن با ۴۵۶ رأی، حسین جعفری ندوشن با ۴۵۳ رأی و سید محمدحسین موسوی ندوشن با ۳۷۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.