سورپرایز جدید فیسبوک چیست؟

با استفاده از «اتاق کار افق» ، می توانید به عنوان آواتارهای طراحی شده شخصی وارد دفتر واقعیت مجازی شوید و آن را تجربه کنید. در اتاق کار ، می توانید صفحه کامپیوتر و صفحه کلید خود را ببینید ، با همکاران خود تعامل داشته باشید ، همفکری کنید یا حتی دعوا و سخنرانی کنید.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک توضیح داد: « این اتاق اساساً به شما این فرصت را می دهد که دور یک میز با افراد بنشینید و کار کنید و ایده های ذهنی خود را در تخته سفید توضیح دهید. برای افرادی که نمی توانند از طریق واقعیت مجازی آنجا حضور داشته باشند ، آنها فقط می توانند از طریق ویدئو کنفرانس شرکت کنند. این تجربه بسیار شگفت انگیز است ، جایی که می دانید ، واقعاً احساس می کنید که با همکاران خود یک جا هستید.»

برای شروع کار در Horizon Workrooms، باید هدست Oculus VR بخرید. Quest ۲ در حال حاضر با قیمت ۲۹۹ دلار فروخته می شود. پس از تهیه هدست ، می توانید برنامه رایگان Horizon Workrooms را دانلود کنید که به شما امکان می دهد به فضای کاری مجازی خود بپیوندید. می توانید سایر کاربران با دستگاه Oculus را به اتاق کنفرانس دعوت کنید. هدست ندارید؟ اعضای تیم بدون تجهیزات Oculus همچنان می توانند از طریق پیوند تماس کنفرانسی به اتاق بپیوندند که آنها را به جای یک نماد به عنوان یک تماس ویدیویی در داخل اتاق نمایش می دهد.

متن کامل این گزارش را با تیتر «سورپرایز جدید فیسبوک؛ وارد اتاق کار افق شوید!»‌ در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.