درخواست کتائب حزب الله از مردم عراق

«ابوحسین الحمیداوی» در بیانیه اش گفته است: این دوره از انتخابات پارلمانی در بین همه دوره های سابق انتخابات مهمترین است و نیاز است که با همت بالا همگی حضور گسترده ای در این دوره از انتخابات داشته باشند.

به گفته وی، فرصت طلبان که شبانه روز به منظور تحقق آرزوهای بیمار خود، پنهان و آشکار، برای سلطه بر مقدرات ملت و حکومت تلاش می کنند، نباید فرصتی برای تحقق اهداف خود، بیابند.

الحمیداوی گفته است که بدون شک انتخابات پارلمانی به دلیل برگزیدن نمایندگان ملت، مقدمه ای برای تشکیل دولت جدید است که انعکاس دهنده اراده این ملت خواهد بود و با هدف امکان پیروزی جبهه حق، ضروری است که حضوری فعال هم در عرصه قانونگذاری و هم اجرایی داشته باشیم.

وی بر ضرورت مسوولیت پذیری اخلاقی و دینی در این دوره از انتخابات تاکید کرد و گفت که باید با جدیت برای انتخاب نامزدهای صالح و آنها که در مدرسه امام حسین (ع) دارای شجاعت، پاکی و شایستگی هستند تلاش شود تا هم یاری رسان مردم و هم پشتیبان مقاومت و الحشد الشعبی باشند.

فهرست انتخابی «جنبش حقوق» به رهبری «حسین مونس» به عنوان یکی از نزدیک ترین فهرست ها به گروه مقاومت کتائب حزب الله در این دوره از انتخابات، برای نخستین بار است که شرکت کرده است.

بسیاری از گزارش های رسانه ای حاکی است که احتمالا جنبش حقوق یکی از شگفتی سازهای این دوره از انتخابات در نخستین حضورش خواهد بود.

تمامی تجمع های انتخابی فهرست انتخابی جنبش حقوق در عراق با نظم و انضباط خاص و حضور مردمی گسترده برگزار شده و نظرها را در داخل و خارج عراق به خود جلب کرده است.

رسانه های آمریکایی بیش از دیگر رسانه ها به فعالیت ها و شعارهای انتخاباتی جنبش حقوق اهتمام و از حسین مونس به عنوان یکی از نیروهای به شدت ضد آمریکایی در عراق یاد کرده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.