استاندار تهران: استان تهران نیازمند مدیران میدان عمل است

استاندار تهران گفت: در استان تهران به مدیرانی که مرد میدان عمل هستند نیاز داریم که در میان مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع کنند.

محسن منصوری استاندار تهران ظهر جمعه ۱۴ آبان ماه در سخنرانی خود در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان پیشوا بیان کرد: بعد از انقلاب کارهای فراوانی در کشور صورت گرفت و از ضروریات پیشرفت کشور ، پمپاژ امید در جامعه است ، البته مسیر کشور رو به قله و پیشرفت است.

وی ادامه داد: معتقدم دولت ها نوسان دارد و برخی دولت ها در خط ولایت و برخی با ولایت زاویه داشتند که عاقبت آن ها را مردم مشاهده کردند.

استاندار تهران عنوان کرد: اقدامی که سپاه در روزهای اخیر رقم زد به سخره گرفتن قدرت پوشالی آمریکا بود و استکبار ستیزی در متن اقدامات دولت جاری و ساری است.

منصوری تصریح کرد: بزرگترین استکبارها مدیر مستکبر است و مدیری که خود را خادم مردم نداند مستکبر است و قبل از کنار زدن تحریم های خارجی باید تحریم های داخلی را کنار بزنیم که همین مدیران مستکبر مصداق تحریم داخلی است و این نیازمند حرکت جهادی است.

نماینده عالی دولت در استان تهران بیان کرد: امروز نیازمند فکر و اندیشه با حرکت جهادی در مدیریت استان تهران  هستیم و با نگاه مومنانه و اتکا به ظرفیت های مردم در شرایط فعلی راهگشاست.

استاندار تهران ادامه داد: مردم شهرستان پیشوا از روزی هزینه انقلاب کردند که هزینه دادن خیلی باب نبود و ۱۵ خرداد نقطه عزیمت مردم شهرستان پیشوا به قله های رشد و تعالی است.

این مقام مسئول بیان کرد: دولت در استان تهران خود را وامدار شهرستان پیشوا می داند و معتقدم به برکت خون شهدا از مشکلات فعلی عبور خواهیم کرد و اگر توکل به خدا کردیم خدا هم گشایش می کند.

وی ادامه داد: خیلی از مبانی در مدیریت کشور کنار گذاشته شد و مدیریت مقام معظم رهبری  تکیه به مردم و ظرفیت های مردم است و در مجموع شرایط کشور رو به پیشرفت و اقتدار است.

استاندار تهران در پایان سخنان خود گفت: از طرفی با نگاه واقع بینانه‌ای که مشکلات استان دارم ، بی دلیل قول نمی دهم که ظرف سه ماه مشکلات مرتفع می شوند اما امید دارم که با کار جهادی از مشکلات عبور خواهیم کرد ؛ در استان تهران به مدیرانی که مرد میدان عمل هستند نیاز داریم که در میان مردم باشند و مشکلات مردم را مرتفع کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.