ثبات نسبی قیمت‌ها در بازار خودرو+جدول قیمت‌ها

ثبات قیمت در بازار محصولات سایپا در حالی رقم خورد که با پایان روز اول دور جدید مذاکرات، قیمت دلار در بازار افتی حدود ۴۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته پیدا کرد، اما این ریزش نتوانست حداقل برای امروز تاثیری در بازار خودرو داشته باشد. بطوریکه محصولات سایپا امروز برخلاف تصورات بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر در حالی بازار شکل خوشبینانه به خود گرفته که به گفته فعالان بازار خودرو این روند نیز نتوانسته بر معامله خودرو در بازار اثرگذارد، بطوریکه در حال حاضر بازار بدون فروشنده و خریدار است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند؛ با این شرایط «کوییک معمولی» امروز ۱۹۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد و  «کوییکR» هم ۱۹۹ میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر «ساینا» هم که که روز گذشته افت قیمت داشت امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان در بازار قیمت خورد. خانواده تیبا نیز امروز بدون تغییر قیمت گذاری شدند و براین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار ۱۷۹ میلیون تومانی شد و قیمت «تیبا ۲ معمولی» هم به ۱۸۲ میلیون رسید.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 7

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.