زینب سلیمانی: انتقام شهادت فرماندهان مقاومت را می‌گیریم

 در سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت، دختران شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در سخنانی از گرفته شدن انتقام خون پدرانشان و مجازات عاملان این جنایت سخن گفتند.

زینب سلیمانی، دختر سردار سلیمانی در سخنانی در محل شهادت فرماندهان مقاومت در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در دومین سالگرد شهادت این سرداران گفت: دیر زمانی نخواهد گذشت که اشک فراق و دوری با آزادسازی عراق و کشور‌های منطقه از پلیدی تجاوزکاران، به اشک پیروزی بدل خواهد شد.

او در این مراسم گفت: به آمریکایی‌ها از همینجا می‌گوییم ما این خون‌ها را فراموش نخواهیم کرد.

او در ادامه افزود: شهید سلیمانی عراق و عراقی‌ها را از صمیم قلبش دوست می‌داشت. شهید ابومهدی المهندس زندگی خود را وقف خدمت به عراقی‌ها ساخته بود.

همچنین دکتر «منار المهندس»، دختر شهید ابومهدی المهندس نیز در این مراسم از انتقام گرفتن خون پدرش و نیز سرداران شهید سخن گفت.
او گفت: ما انتقام هر قطره خونی که در عراق، یمن و سوریه ریخته شده است را خواهیم گرفت. ما از حکام سعودی انتقام خواهیم گرفت و آمریکایی‌ها را بازخواست خواهیم کرد. به خدا سوگند، از امروز به بعد، سکوت نمی‌کنیم.

گفتنی است پیش از این رسانه‌های عراقی از حضور گسترده مردم در فرودگاه بین المللی بغداد و توقف موقت فعالیت فرودگاه در شب شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های عراقی، جمع کثیری از مردم امشب در مکان ترور سردار سلیمانی و همرزمانش به منظور گرامیداشت شهادت «سران پیروزی» گرد هم آمدند.

در تاریخ ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸، آمریکا به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگر از همراهان ایشان را در نزدیکی فرودگاه بغداد ترور کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.