قیمت محصولات پرتیراژ ایران خودرو در بازار امروز18 اسفند1400+جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو برای دومین روز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شده اند. عدم تغییر قیمت خودروهای پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورده که سایپایی ها نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشته اند؛ این در حالی که دلار روز گذشته شکل کاهشی به خود گرفته بود و امروز روند افزایشی در بازار داشت. اما این تغییر قیمت نتوانست بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد و خریداران همچنان نظاره گر بازار هستند و تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار ۴۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار ۳۰۴ میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار افت قیمت نداشتند. براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF۷» در بازار ۲۷۹ میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم در بازار با قیمت ۳۱۰ میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز در بازار ۲۶۷ میلیون تومان در بازار عرضه شد.  «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» هم در بازار ۳۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ۳۲۵ میلیون تومان رسید.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار با مدل ۱۳۹۹ در بازار معامله می شوند.

ایران 17

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.