قیمت‌های جدید خودرو در بازار/کدام خودروها پایین آمدند؟+جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با تثبیت نرخ دلار در نیمه روز شاهد تثبیت قیمت های جدید خودرو در بازار بودیم و تنها «سمند LX»، «سورن پلاس» و «کوییک معمولی» در بازار افت یک میلیونی قیمت در بازار داشتند.

روز گذشته برخی از خودروها رشدی تا ۱۰ میلیون تومان در بازار داشتند و این رشد امروز در بازار تثبیت شده و بازار با نرخ های جدید عادت کرد.

اما هرچند قیمت خودرو رو به بالا می رود اما هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»،«سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار در میان پرتیراژهای ایران خودرو «سمند LX» و «سورن پلاس» امروز افت یک میلیونی در بازار داشتند.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» افت یک میلیونی قیمت داشت و ۲۸۴ میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF۷» هم بدون تغییر ۳۱۵ میلیون تومان در بازار دست به دست شد. «سمند سورن پلاس» هم امروز با افت یک میلیون تومانی همراه بود و این خودرو نیز در بازار ۳۱۷ میلیون تومان قیمت خورد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار ۳۳۰ میلیونی شد . «دنا معمولی»  هم در بازار بدون تغییر ۳۸۲ میلیون تومان معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار ۴۸۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز تغییر نداشت.

اما خانواده پژو ۲۰۷ نیز امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. براین اساس «پژو ۲۰۷ دنده ای» در بازار ۳۸۵ میلیونی شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» نیز ۳۹۵ میلیون تومان باقی ماند.

ایران 23

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.