انتقاد تند ایک مام جمعه از یک نماینده مجلس

امام جمعه بندرگز با انتقاد تند از عملکرد یک نماینده مجلس، گفت: کاش نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گزارشی از علت پیگیری های خود و فشار بر مسئولان شهرستان و استان مبنی بر انتصاب افراد خاص ارائه می کردند.

حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی امشب در جمع مردم گرگان ضمن انتقاد از نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس اظهار کرد: از نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در طول این مدتی که سکان نمایندگی مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند گزارشی از عملکرد و اقدامات خود به مردم ارائه کنند.

وی افزود: به طور قطع ایشان طی این چند ماه فعالیت های خوبی را داشتند که خوب است گزارش آن را به مردم شهرستان ارائه کنند، برای مثال در فضای مجازی و رسانه ها عنوان شده که ایشان در انتصابات مسئولان پیگیری های زیادی داشتند اما کاش ایشان گزارشی ارائه می کردند که علت پیگیری های ایشان و فشار بر مسئولان شهرستان و استان مبنی بر انتصاب افراد خاص چیست؟ چرا برخی از مشاوران ایشان برخی از مطالبات را از کاندیداها و منتخبان پست های مدیریتی درخواست می کنند؟ چه علتی دارد که برخی افراد از طرف ایشان شرط و شروطی را مشخص می کنند؟

وی اضافه کرد: همچنین نماینده مردم غرب گلستان در مجلس در فضای مجازی بیانیه ای صادر کردند که انسان با مطالعه این بیانیه تصور می کند ایشان اطلاع دقیقی از موقعیت مکانی بندرگز ندارند حال آنکه بندرگز پیشانی استان گلستان است و در حوزه های عمرانی، فرهنگی، گردشگری و غیره باید مورد توجه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس باشد.

وی با بیان اینکه نماینده مردم غرب گلستان متعلق به تمامی مردم استان است نه صرفاً منطقه ای خاص، تأکید کرد: همه مردم عزیز و گرامی هستند اما آقای ایری متعلق به همه مردم هستند نه صرفاً مردم ترکمن صحرا، ایشان نسبت به بندرگز هم مسئول هستند.

وی با بیان اینکه آقای ایری در فضای مجازی بیان کردند که ولایتمدار و تابع فرامین مقام معظم رهبری هستند، متذکر شد: انتظار ما از ایشان پیاده سازی عملی این سخنان است، از طرفی مقام معظم رهبری  فرمودند که نمایندگان مجلس را از ورود در بحث انتصابات برحذر دارید و نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی نیز گفتند ضمن عمل به فرامین ولایت در عمل نیز این مسائل را رعایت می کنند اما متأسفانه آنچه را که ما در بیرون و در فضای واقعی مشاهده می کنیم خلاف اظهارات فضای مجازی است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.