اجاره آپارتمان زیر 4 میلیون تومان+جدول

این روزها یافتن آپارتمان‌های اجاره‌ای با اجاره ماهانه ارزان کار بسیاری سختی است زیرا اکثریت مالکان ترجیح می‌دهند رهن و اجاره‌های بالا برای املاک خود تعیین کنند.

بررسی فایل‌های اجاره در بازار مسکن نشان می‌دهد در خیابان گرگان یک واحد ۴۰متری با سن بنای ۱۶ سال با ۵۰ میلیون ودیعه و ماهانه یک میلیون تومان رهن و اجاره داده می‌شود.

در خیابان تهران‌نو هم یک واحد ۷۲ متری را می‌توان ماهانه با یک میلیون تومان و با ودیعه ۴۵۰ میلیونی رهن و اجاره کرد. مورد عجیب این بازار اما یک آپارتمان ۱۷۵متری در نیاوران است که مالک ودیعه ۲.۵ میلیارد تومانی با اجاره یک میلیونی تقاضا کرده است.

در محدوده اجاره ماهانه ۱.۵ میلیون تومان نیز می‌توان در امیربهار یک واحد ۶۲ متری را با ودیعه ۲۰۰ میلیونی، یک آپارتمان ۶۸ متری در باغ فیض با ودیعه ۴۰۰ میلیونی و یک واحد ۷۲متری در پونک را با ودیعه ۳۵۰ میلیونی برای یک سال اجاره کرد.

اگر توان پرداخت ماهانه ۲ میلیون تومان بابت اجاره دارید، باید بدانید بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان بابت ودیعه نیاز دارید به طوری که در جنت آباد مرکزی یک واحد ۱۲۵ متری با ودیعه ۷۰۰ میلیونی، یک واحد ۱۲۰متری قدیمی‌ساز و فاقد امکانات در تجریش با ودیعه ۳۰۰ میلیونی و یک واحد ۱۰۰ متری نوساز در جیحون با ودیعه ۵۰۰ میلیونی را می‌توانید اجاره کنید.

در اراج نیز یک واحد ۱۱۵ متری را می‌توان با ماهانه ۴ میلیون تومان و ودیعه یک میلیارد تومانی رهن و اجاره کرد و در حکیمیه هم یک آپارتمان ۶۳متری با همین میزان اجاره و ودیعه ۲۳۵ میلیونی، رهن و اجاره داده می‌شود.

محدوده

متراژ

سن بنا

میزان اجاره ماهانه

میزان ودیعه

بریانک

۷۰متر

۱۶ سال

۳ میلیون

۲۰۰ میلیون

گرگان

۴۰متر

۱۶ سال

۱ میلیون

۵۰ میلیون

خوش

۶۳متر

۲۱ سال

۳.۵ میلیون

۲۰۰ میلیون

امیربهادر

۶۲متر

۲۱ سال

۱.۵ میلیون

۲۰۰ میلیون

شکوفه

۵۵متر

۱۶ سال

۳.۲ میلیون

۲۰۰ میلیون

باغ فیض

۶۸متر

۱۷ سال

۱.۵ میلیون

۴۰۰ میلیون

پونک

۷۲متر

۱۴ سال

۱.۵ میلیون

۳۵۰ میلیون

تهران نو

۷۲متر

۹ سال

۱ میلیون

۴۵۰ میلیون

جنت آباد مرکزی

۱۲۵متر

۱۰ سال

۲ میلیون

۷۰۰ میلیون

تجریش

۱۲۰متر

۱۸ سال

۲ میلیون

۳۰۰ میلیون

جیحون

۱۰۰متر

نوساز

۲ میلیون

۵۰۰ میلیون

اراج

۱۱۵متر

۷ سال

۴ میلیون

۱ میلیارد

نیاوران

۱۷۵متر

۶ سال

۱ میلیون

۲.۵ میلیارد

مجیدیه جنوبی

۴۵متر

نوساز

۳ میلیون

۳۰۰ میلیون

حکیمیه

۶۳متر

۳ سال

۴ میلیون

۲۳۵ میلیون

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.