به گزارش دنیای اقتصاد  هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در این خصوص گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه دستاوردهای محققان، پژوهشگران، فناوران و همچنین دریافت نیازهای پژوهشی و فناوری به‌منظور تحکیم ارتباط میان بازیگران این مجموعه و درنهایت تجاری‌سازی فناوری و ارتقای قدرت رقابت ملی است.

او افزود: تحقق اهداف مرتبط با چرخه علم و فناوری، مستلزم برقراری ارتباط نزدیک‌بین مراکز علمی، فناوری، اجرایی، تولیدی و صنعتی و همچنین شرکت‌های تامین مالی مختلف است. این مهم درنهایت باعث دستیابی و تقویت منافع ملی خواهد بود و به همین دلیل برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: با توجه به اهمیت این رویداد و نقش آن در شبکه‌سازی میان نخبگان و فعالان اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان، از مسودولان ارشد همه دستگاه‌ها، شرکت‌های مرتبط، نخبگان و دانشجویان برای بازدید از نمایشگاه دعوت به‌عمل‌آمده و به جهت تسهیل رفت‌وآمد مردم برای بازدید از این نمایشگاه، وسایل حمل‌ونقل عمومی پیش‌بینی‌شده است.

گفتنی است محورهای برگزاری نمایشگاه، «پژوهش و فناوری»، «دانش‌بنیان» و «اشتغال آفرین» است و متقاضیان برای شرکت در آن می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۸ آذرماه، در سامانه اینترنتی به نشانی expo۱۴۰۱.istt.ir ثبت‌نام کنند. همچنین شماره تلفن روابط عمومی ۰۳۱-۳۳۸۶۵۳۵۵ جهت دریافت اطلاعات بیشتر در دسترس است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.