جهش 9 درصدی ترا کلاسیک

«چالش مانکن» بیت کوین و اتریوم در بازار!

کدخبر: ۵۴۴۴۵۵
اقتصادنیوز: در این روزهای پایانی سال میلادی که بازارهای جهانی نیمه تعطیل هستند، قیمت بیت کوین و اتریوم نوسان اندکی داشته است.
«چالش مانکن» بیت کوین و اتریوم در بازار!

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز با وجود اینکه اولین روز هفته در بسیاری از کشورهاست، اما بازارهای جهانی در اکثر کشورها تعطیل هستند و تنها در برخی کشورها بازارها فعال شده اند. اما بازارهای اصلی که جهت دهندگان کلیدی در قیمت ها محسوب می شوند، بسته هستند و به همین دلیل نرخ بیت کوین تغییر خاصی نسبت به دیروز نداشته است.

در حال حاضر بیت کوین با رشد 2 دهم درصدی نسبت به دیروز در محدوده 16850 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی رشد 6 دهم درصدی و در مقیاس یک ماهه رشد 1.6 درصدی در بیت کوین مشاهده می شود.

ارزش معاملات این ارز نسبت به دیروز کمی بیشتر شده و به رقم 12 میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون عدد 324 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

شاخص ترس و طمع بیت کوین در حال حاضر عدد 28 را نشان می دهد و همچنان در محدوده ترس قرار دارد. اخیرا اعلام شده که هولدرهای کوچک بیت کوین در حال کاهش موجودی خود هستند اما نهنگ ها همچنان به انباشت خود ادامه می دهند که این رفتار متناقض از جانب هولدرهای کوچک و بزرگ بیت کوین، جالب توجه است.

اتریوم هم تکان نخورد

تغییرات اتریوم هم مانند بیت کوین، مثبت 2 دهم درصد است. هم اکنون این آلت کوین با قیمت حدود 1220 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی رشد 3 درصدی در اتریوم دیده می شود اما در مقیاس ماهانه، بازدهی آن تقریبا صفر بوده است.

ارزش معاملات اتریوم امروز 4 میلیارد دلار و ارزش بازار آن 149 میلیارد دلار است. اتریوم به عنوان دومین نماد بزرگ بازار، همچنان کم حجم معامله می شود.

جهش 9 درصدی ترا کلاسیک

اکثر آلت کوین ها در فهرست 50 ارز برتر بازار، امروز مثبت هستند اما رشد آن ها به جز چند مورد خاص، محدود بوده است. بیشترین رشد امروز را ترا کلاسیک دارد که جهش 9 درصدی داشته. لایت کوین هم 7 درصد رشد کرده است.

اینترنت کامپیوتر، نیر پروتکل و فلو هم به ترتیب 4، 3 و 2 درصد رشد کرده اند. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی کمتر از 2 درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی، تون کوین افت 2 درصدی دارد. وی چین، الروند، Bitcoin SV، دوج کوین و لئو هم افتی بین 1 الی 2 درصد دارند. مابقی نمادهای منفی، کمتر از یک درصد افت کرده اند.

در مقیاس هفتگی لایت کوین و ترا کلاسیک با رشد 11 درصدی بیشترین رشد را داشته اند و الروند با افت 14 درصدی بیشترین زیان را به خریداران وارد کرده است.

ارزش بازار یک میلیارد دلار رشد کرد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با 2 دهم درصد رشد نسبت به دیروز، به 811 میلیارد دلار رسیده که نسبت به روز گذشته 1 میلیارد دلار رشد کرده است.

ارزش معاملات هم 43 درصد رشد کرده و طی 24 ساعت گذشته 23 میلیارد دلار بوده است. ارزش معاملات دیفای 1.7 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 21 میلیارد دلار بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید