اظهارات وزیر جنگ تندرو اسرائیل درباره شهرک‌سازی در کرانه باختری

روزنامه یدیعوت آحارنوت گزارش داد، «ایتامار بن گویر» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی از شهرک‌نشینان شهرک صهیونیستی «اویتار» واقع در جنوب نابلس خواست که وجود خود در آن منطقه را حفظ کنند و تاکید کرد که در آن منطقه باید یک شهرک صهیونیستی دائمی تاسیس شود.

وحشتی که این جنگنده روسیه به جان اوکراین انداخت + عکس

وی امروز به همراه یوسی دغان، رئیس شورای شهرک سازی صهیونیستی و تعدادی از رهبران صهیونیست دیگر از آن منطقه بازدید کرد.

بن گویر در جریان این بازدید تاکید کرد که موضع من شفاف و روشن است؛ من حمایت های کاملی از شما خواهم کرد اما از شما می خواهم که بیشتر از یک شهرک صهیونیستی در اینجا بسازید.

وزیر جنگ تندرو رژیم صهیونیستی گفت: پیشنهادهای زیادی مطرح شده است اما اینجا باید یک شهرک کامل و دائمی ساخته شود؛ نه تنها در اینجا بلکه در تمام تپه هایی که می بینیم باید شهرک صهیونیستی ساخته شود.

وی در ادامه خواستار انجام عملیات نظامی در کرانه باختری و تخریب منازل فلسطینی ها شد و خاطرنشان کرد: خرابکاران باید ترور شوند؛ نه تنها یک یا دو نفر بلکه اگر نیاز باشد ده ها، صدها و هزاران نفر باید کشته شوند.

بن گویر گفت که با این کار می توانیم وجود و سیطره خود را تقویت کنیم و امنیت را به صهیونیست ها بازگردانیم.

شهرک نشینان صهیونیست اخیرا به شهرک «ترمسعیا» در رام الله حمله کردند و اهالی این شهرک با آنها که تلاش داشتند خانه فلسطینیان را به آتش بکشند، مقابله کردند.

صهیونیست‌ها همچنین به محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی حمله کردند و با فلسطینیان درگیر شدند که منجر به زخمی شدن شماری از فلسطینیان شد.

صهیونیست‌ها طی روزهای گذشته نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله و با فلسطینیان درگیر شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.