اجاره مسکن رنج های فراوانی برای مردم ایجاد کرده است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: اجاره مسکن، تعمیر و خریداری مسکن این روزها سختی‌ها و رنج‌های فراوانی برای مردم ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلی الغدیر خرم آباد، اظهار کرد: کسی که در کار مسلمانان گشایش به وجود آورد و مشکلی از مشکلات آنان را رفع کند، در دنیا و آخرت در کار او گشایش می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز انقلابی گری به عمل است و گشایش در کار مردم هم یک عمل انقلابی است، افزود: کمک در کاهش اجاره مسکن، تعمیر و خریداری مسکن که این روزها سختی‌ها و رنج‌های فراوانی برای مردم ایجاد کرده، کاری ماندگار است که افراد دارای وسع و توان مالی باید در انجام آنها پیشقدم شوند.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: افرادی که دارای وسع‌مالی و خانه‌های متعدد هستند باید خانه‌های خود را با اجاره کمتری در اختیار مردم بگذارند تا موجبات رضایت امام عصر(عج) را فراهم کنند.

وی افزود: در این ایام احسان و نیکوکاری جایگاه ولایی دارد و قطعا شاد کردن شیعیان همانا شاد کردن مولی الموحدین حضرت علی(ع) است.نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین گفت: عید غدیر مربوط به همه امت اسلامی بوده و از فرصت دهه امامت و ولایت باید استفاده کرد و به تثبیت اعتقادات محکم شیعه در این ایام پرداخت.

وی تصریح کرد: تهاجم فرهنگی دشمنان به سمت اصول اعتقادات اسلامی و اصول محکم شیعه نشانه رفته و باید از فرصت غدیر برای برنامه های معرفت افزایی استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: در این ایام احسان و نیکوکاری جایگاه ولایی دارد و قطعا شاد کردن شیعه امیرالمومنین، شاد کردن مولی الموحدین حضرت علی(ع) است.

وی با قدردانی از گروه های جهادی که در طول سال به طبخ غذا برای افراد جامعه هدف مشغول هستند، عنوان کرد: عده ای در این ایام زندگی را به سختی می گذرانند و باید مردمی که دستشان بازتر است به یاری آنان بشتابند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: پدران و مادرانی وجود دارند که نگران معیشت فرزندان خود هستند و باید با مساوات و احسان و نیکوکاری، شادی را در میان آنان هم تقسیم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.