تازه ترین خبر از وضعیت ترافیکی جاده های شمالی

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب و جنوب به شمال محور هراز پرحجم و سنگین گزارش شده و خودروها به مرور درحال عبور از این محور هستند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و تردد در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه با ترافیک بیشتری همراه است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد قاطع خواهند کرد، ابراز کرد: توصیه اکید داریم هم‌وطنان بازگشت از سفر را به فردا موکول نکنند و مدیریت زمان سفر را در اولویت سفر خود قرار بدهند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده ابراز کرد: تردد وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم‌به‌حرم نیمه سنگین و روان در جریان است و هم‌وطنان به سهولت درحال عبور از این محورها هستند.

وی اذعان کرد: هم وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت حقوق شهروندی میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.