گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها

حرکت عجیب اتریوم/ روز رویایی Bitcoin SV

کدخبر: ۵۸۳۴۸۰
بیت کوین همچنان در کانال 30 هزار دلار معامله می شود. امروز قیمت این ارز دیجیتال یک درصد کاهش یافته است.
حرکت عجیب اتریوم/ روز رویایی Bitcoin SV

به گزارش اقتصادنیوز، بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز با افت یک درصدی در حدود نرخ 30500 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به منفی یک درصد رسیده و بازده ماهانه آن مثبت 13 درصد است. بیت کوین با ارزش بازار 592 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 22 میلیارد دلار معامله شده است.

مدتی می شود که بیت کوین وارد کانال 30 هزار دلار شده اما حالا چند روزی است که در این محدوده درجا می زند و قیمت نتوانسته رشد دیگری را ثبت کند.

با توجه به رشد قیمت بیت کوین تا کانال 30 هزار دلار، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که روند صعودی این ارز دیجیتال آغاز شده و اگر هم افتی در قیمت آن اتفاق بیفتد، کوتاه مدت خواهد بود و دوباره شاهد رشد آن خواهیم بود.

حرکت عجیب اتریوم

چیزی که بازار امروز را عجیب کرده، رشد قیمت اتریوم است. معمولا اتریوم همیشه در جهت بیت کوین حرکت می کند و با منفی شدن آن منفی می شود و بالعکس. البته بعضی روزها هم هست که بیت کوین نیم درصد رشد یا افت می کند و اتریوم با یک نوسان کوچک، خلاف جهت بیت کوین حرکت می کند.

اما این بار در روزی که بیت کوین یک درصد افت کرده، اتریوم رشد حدودا 2 درصدی را ثبت کرده است. اتریوم با رشد امروز در حدود نرخ 1920 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی اتریوم مثبت یک درصد و بازده ماهانه آن مثبت 3 درصد است. اتریوم با ارزش بازار 231 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار معامله شده است.

نمادی که امروز 17 درصد بازدهی داد

در فهرست 50 ارز برتر بازار اکثریت نمادها منفی هستند. اما تعداد مثبت ها هم کم نیست. بیشترین رشد قیمت امروز را Bitcoin SV دارد که 17 درصد رشد کرده. وی چین و لیدو دائو دیگر نمادهای پربازده امروز هستند اما تنها 6 درصد بالا رفته اند و از نظر بازدهی، تفاوت زیادی با Bitcoin SV دارند.

لایک کوین با رشد 5 درصدی یکی دیگر از نمادهای پربازده امروز است. مابقی نمادهای مثبت رشدی کمتر از 5 درصد داشته اند.

در فهرست نمادهای منفی، استلار با افت 4 درصدی بیشترین زیان را به خریداران دیروز وارد کرده است. بیت کوین کش و استکس هم بین 3 الی 4 درصد افت داشته اند.

مابقی نمادهای منفی افتی کمتر از 3 درصد دارند. گرچه تعداد نمادهای منفی بیشتر از نمادهای مثبت است، اما فشار فروش زیادی در بازار مشاهده نمی شود.

ارزش معاملات به 56 میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با افت 2 دهم درصدی به 1.19 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 39 درصد رشد کرده و به 56 میلیارد دلار رسیده که رقم خوبی محسوب می شود.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 3.3 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 51 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید