خبر جدید از همسان سازی حقوق بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در برنامه هفتم توسعه حکم روشن و شفافی را در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر بگیریم، گفت: همچنین باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلان را دریافت و از آن بهره مند شوند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به موضوع مبحث همسان سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه  اظهار کرد: همسان سازی حقوق یکی از مطالبات جدی بازنشستگان محسوب می شود و باید به درستی مورد پیگیری قرار گیرد.

بانک مرکزی: وزارت اقتصاد سهامدار چند بانک خصوصی است

این نماینده مجلس با بیان اینکه بازنشستگان همواره مطالبه همسان سازی حقوق خود را از نمایندگان پیگیری می کنند، ادامه داد: بخشی از این موضوع انجام شده، اما همچنان فاصله بین  افزایش حقوق شاغلین و بازنشستگان برطرف نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان کرد: ما باید در برنامه هفتم توسعه حکم روشن و شفافی را در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر بگیریم. همچنین باید شرایط به نحوی باشد که بازنشستگان بتوانند ۹۰ درصد حقوق شاغلان را دریافت و از آن بهره مند شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به طور همه جانبه به این بخش ورود کند، ادامه داد: دولت هم باید به این بخش کمک کند تا این موضوع هم در برنامه هفتم توسعه منعکس و هم در طول بودجه های سنواتی  مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: پیشنهادات مجلس در این بخش در صورتی عملیاتی می شود که با نظر دولت تدوین شود تا عقب ماندگی های حقوقی بازنشستگان به نحوی جبران شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.