کشف جسد فرد گم شده در کویر لوت

دمای هوای کویر لوت در نقطه‌ای که جسد فرد گم شده یافت شد ۶۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بود که به احتمال فراوان، دلیل مرگ وی نیز گرمای زیاد هوا بوده است.

جسد مهندس معدنی که در کویر لوت گم شده بود، پس از ۲۴ ساعت با تلاش امدادگران هلال احمر شهرستان خوسف خراسان جنوبی پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف گفت: ۱۹ تیر، مفقود شدنگرمای هوا، زمین شناسان را در کویر لوت، زمین گیر کرد یک نفر در کویر لوت به هلال احمر اعلام شد که امدادگران هلال احمر، تجسس را شروع کردند.

ولی زاده با بیان اینکه در گزارش اعلام شده، عنوان شد یک گروه زمین شناس دو نفره برای کشف معدن در ۶۰ کیلومتری جنوبی کویر لوت حضور یافته اند افزود: تجسس برای پیدا کردن این دو نفر با همکاری نیرو‌های انتظامی آغاز شد که پس از ۲۴ ساعت تلاش ۶ تیم امدادی از شهرستان‌های بیرجند، خوسف و بشرویه، جسد فرد مفقود شده پیدا شد.

وی گفت: این دو نفر پس از توقف خودرویشان در کویر، هر کدام پیاده به سمتی رفته اند که یکی از این افراد به محل توقف ماشین بر نمی‌گردد و فرد دیگر با گذشت ساعتی از رفتن او، احتمال گم شدنش را به نیرو‌های هلال احمر اعلام می‌کند.

ولی زاده با بیان اینکه این مهندس غیر بومی استان بوده است افزود: دمای هوای کویر در نقطه‌ای که جسد فرد گم شده یافت شد ۶۶ درجه سانتیگراد بالای صفر بود که به احتمال فراوان، دلیل مرگ وی نیز گرمای زیاد هوا بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف از گردشگران و گروه‌های اکتشاف خواست در صورت سفر به کویر، موقعیتشان را به هلال احمر و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در صورت بروز اینگونه از حوادث، شرایط جست و جو تسهیل شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.