واکنش یک امام جمعه به سفر رئیسی به آفریقا

نماینده ولی فقیه مازندران با تاکید براینکه گفت‌وگو و تعامل سازنده با آن دسته از دولت‌هایی که خوی استکباری ندارند مورد تاکید و توجه قرار دارد گفت: رویکرد دولت سیزدهم ارتباط سازنده با کشورها است آیت‌الله رئیسی معتقد است آفریقا سرزمین فرصتهاست؛ با کشورهای آفریقایی، آسیایی باید تعامل سازنده داشته باشیم.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۲۳ تیرماه در جمع نمازگزاران ساروی با تاکید بر تحکیم بنیان خانواده، اظهار کرد: خانواده در اسلام و همچنین دردنیای معاصر از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو انسجام نهاد خانواده مورد تاکید بزرگان دینی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ غرب به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و کم اهمیت جلوه دادن این موضوع است، افزود: خانواده باید به معنویت گره زده شود چراکه دوری از دین موجب از بین رفتن جایگاه نهاد خانواده می‌شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان در کشور، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان برای جمهوری اسلامی ایران نهاد خدوم و مبارک بوده است با توجه به انتخابات پیش روی این نهاد در نظارت استصوابی بر انتخابات به خوبی فعالیت دارد. هرچند برخی این نهاد را مورد اتهامات ناجوانمردانه قرار می‌دهند.

رویکرد دولت سیزدهم ارتباط سازنده با کشورهای غیر استکباری است

این مسئول به سفر روز گذشته وزیر جهادکشاورزی به مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم این سفر وزیر موجب رفع مشکلات و حمایت از کشاورزان مازندرانی باشد.

آیت الله لائینی با اظهار اینکه حضرت علی (ع) در خلافت پای دین و سیاست ایستادند، بیان کرد: اگر با انقلاب اسلامی همراه نشویم و ولایت نادیده گرفته شود هزینه سنگینی را متقبل خواهیم شد.

رویکرد دولت سیزدهم ارتباط سازنده با کشورهای غیر استکباری است

خطیب نماز جمعه ساری با تاکید براینکه مسئولان در جمهوری اسلامی خادمان مردم هستند و هیچ کاری نباید روی زمین بماند، افزود: برخی کارشکنی‌ها و ناکارآمدی‌ها باید از بین برود چرا که در سال تولید باید شاهد از بین رفتن موانع باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.