جزئیات حمله دسته‌جمعی به یک خانه در تهران؛ ماجرا چه بود؟

 سرهنگ بابک نمک‌شناس درباره انتشار ویدیویی از حمله اراذل و اوباش به یک ساختمان در محله جردن تهران اظهارکرد: فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن به دو نفر حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. در همین راستا نیز بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه زمان وقوع این اقدام مجرمانه چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ بود، گفت: سریعا عوامل کلانتری ۱۰۳ گاندی تحقیقات میدانی را آغاز کرده و متوجه شدند که این درگیری به دلیل اختلاف مالی بین دو نفر به وجود آمده است، در این درگیری طرفین از چاقو استفاده کرده و می‌خواستند با مشارکت شماری از اراذل و اوباش به اهداف خود برسند.

فوری؛ سقوط یک هواپیمای آموزشی در کرج/ چند نفر جان باختند؟

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با تحقیقات انجام شده در این خصوص، پرونده‌ای در کلانتری 103گاندی تشکیل شده و برای رسیدگی تخصصی در اختیار ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفته است.

نمک‌شناس با بیان اینکه پلیس برابر وظیفه ذاتی خود با هرگونه هنجارشکنی و سلب آسایش مردم در جامعه برخورد می‌کند، گفت: این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستورکار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفته است.

وی در پایان تاکید کرد: اختلافات مالی و حل و فصل آن نباید توجیهی برای عربده‌کشی و قلدری در جامعه باشد و افراد باید از طریق مراجع قانونی و قضایی پیگیری‌های برای احقاق حقوق خود را انجام دهند. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.