پدری که پسرش را کشت دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که پسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای مردادماه امسال، زنی به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده و یک مورد گزارش فقدان مردی جوان را به ماموران اطلاع رسانی کرد. در همین راستا نیز موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از ماموران این اداره قرار گرفت. در نخستین گام، این زن که خود را خواهر فرد گمشده معرفی کرده بود به مقر انتظامی دعوت شده و تحت پرس‌وجو قرار گرفت. این زن به ماموران گفت که از حدود دو هفته پیش از اعلام فقدانی برادرش مفقود شده و هیچ اثری از او وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در همین راستا برای شناسایی فرد مفقودی از طریق روش های میدانی و اطلاعاتی شروع به تحقیق کردند، گفت:‌ در گام بعدی کارآگاهان طی تحقیقات از پدر فرد مفقودی متوجه شدند که این جوان برای شروع کسب و کار خود به شهری در نزدیکی تهران رفته و پس از آن پدر به صورت سرزده به نزد پسرش رفته و برایش مقداری غذا و دارو برده است و سپس مجددا تنها به تهران بازگشته است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان برای اطلاع از زنده بودن مفقودی تحقیقات فنی و میدانی خود را آغاز کردند، اظهارکرد: کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند جوان ۳۰ ساله هیچگونه عملکرد حیاتی طی دو هفته گذشته از خود ثبت نکرده است. ماموران همچنین پس از مراجعه به محل کار وی نیز هیچ اثری از او مشاهده نکردند. در همین راستا نیز کارآگاهان با شیوه‌های نوین کشف جرم و روش‌های اطلاعاتی متوجه شدند که در روزی که پدر جوان ۳۰ ساله مفقودی به نزد او رفته صدای فریاد و درگیری از محل کار وی شنیده شده و پس از آن پدر با وضعیتی آشفته به همراه یک کیسه خونی از محل متواری شده است. پس از آن هم دیگر اثری از مردم جوان مشاهده نشده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه کارآگاهان به اظهارات پدر فرد مفقود شده مشکوک شده بودند، گفت:‌ در همین راستا نیز بار دیگر از این فرد برای حضور در مقر انتظامی دعوت کرده و با روش‌های پلیسی و کارآگاهی طی تحقیقاتی از وی متوجه شدند که او در همان زمان که به نزد پسرش رفته، با وی درگیری لفظی پیدا کرده و سپس بعد از اینکه پسرش به او اهانت کرده است، او را با ضربه‌ای محکم هل داده و سرش به پله برخورد کرده و همان جا جان خود را از دست داده است.  

وی با اشاره به ادامه اعترافات پدر مقتول گفت:  پس از این حادثه پدر مقتول که دچار وحشت شده بود، اقدام به مثله کردن جنازه پسرش کرده و تکه‌های جسد را به مناطق دور افتاده برده و رها کرده است.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه پدر مقتول صراحتا به جرم خود اعتراف کرد، گفت:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است. در حال حاضر نیز با دستور قضایی متهم بود برای شناسایی جسد مقتول در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قراردارد و پس از تکمیل تحقیقات برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.