ادعاهای تکراری نتانیاهو علیه ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از زمان روی کار آمدن با بحران‌های بی شمار داخلی روبه‌رو است، بار دیگر برای منحرف کردن افکار صهیونیست‌ها از اوضاع ناگوار داخلی این رژیم، در دیدار با اعضای کنگره آمریکا به لفاظی علیه ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که وی امروز با هیاتی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا در اراضی اشغالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

نتانیاهو در جریان این دیدار در ادامه لفاظی‌هایش علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: باید یک تهدید نظامی واقعی برای ایران در زمان مناسب ایجاد و از آن استفاده شود.

کنایه سنگین ترامپ به حذف زنان آمریکا/بایدن مقصر است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با چشم پوشی از این مساله که خود این رژیم ۷۵ سال است اساس و پایه مشکلات منطقه است و همچنین در ادامه پروژه ایران هراسی این رژیم و تلاش آن برای غیر مسالمت آمیز جلوه دادن پرونده هسته‌ای ایران، ادامه داد: ما جهانی را نمی‌خواهیم که در آن ایران بتواند نیویورک یا واشنگتن یا هر جای دیگری را با سلاح‌های هسته‌ای تهدید کند، ما جهانی را نمی‌خواهیم که در آن بتوانند اسرائیل را نابود کنند.

این لفاظی‌های نتانیاهو علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی تکرار شده است که رژیم صهیونیستی هم اکنون با بحران‌های عمیقی روبه‌رو است که باعث شکاف و دو دستگی در سطح رهبری و توده صهیونیست‌ها شده است. این گسست و دو دستگی وارد لایه‌های مختلف رژیم صهیونیستی به ویژه ارتش شده و موجب آغاز فرار سرمایه ها، کاهش اعتباری اقتصادی، فرار متخصصان و مهاجرت معکوس "اسرائیلی ها" شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.