«اقتصادنیوز» گزارش می‌دهد

5 عاملی که اتریوم را به 5000 دلار می‌رساند

کدخبر: ۵۹۰۹۷۱
اقتصادنیوز: برخی تحلیل‌گران کریپتو اخیرا احتمال صعود اتریوم به سطح قیمت 5000 دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.
 5 عاملی که اتریوم را به 5000 دلار می‌رساند

به گزارش اقتصادنیوز ، با توجه به اینکه اکثریت بازار ارزهای دیجیتال در هفته‌های اخیر درجا زده‌اند، جای تعجب نیست که دومین دارایی بزرگ آن از نظر ارزش بازار، اتریوم (ETH) نیز همین کار را انجام دهد. با این حال، امید وجود دارد که در آینده بتواند به سطح بالای قیمت 5000 دلار برسد.

به عبارتی، برخی تحلیل‌گران کریپتو اخیرا احتمال صعود اتریوم به سطح قیمت 5000 دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.

با در نظر گرفتن این موضوع، فینبولد عوامل اصلی را تجزیه و تحلیل کرده است که ممکن است اتریوم را به سطح قیمت 5000 دلار نزدیک کند و در نهایت از آن پیشی بگیرد

پذیرش انبوه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر اتریوم

با توجه به اینکه اتریوم محبوب‌ترین گزینه بلاک‌چین برای ساخت طیف گسترده‌ای از برنامه های غیرمتمرکز (dApps) است، مانند بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) و بازی، می‌تواند به رشد ارز دیجیتال خود کمک کند.

به عنوان مثال، یکی از شرکت‌های بزرگی که بر روی بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند، پی پال (NASDAQ: PYPL) است که اخیراً از راه‌اندازی استیبل کوین ERC-20 خود توسط شرکت رمزنگاری Paxos خبر داده است. 

مقیاس‌پذیری بهبودیافته

با راه اندازی «اتریوم 2.0» با عملکرد بهتر و در دسترس‌تر، این شبکه مقیاس‌پذیری خود را بهبود بخشیده است و به آن کمک می‌کند تا تراکنش‌های بیشتری در ثانیه انجام دهد و آن را برای کاربران و توسعه‌دهندگان جذاب‌تر کرده است. اگر این روند ادامه پیدا کند، می تواند منجر به افزایش تقاضا برای اتریوم و قیمت بالاتر آن شود.

پذیرش نهادی

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران نهادی بیشتر با شناخت پتانسیل اتریوم و خرید اتریوم بیشتر، می‌توانند صرفاً با پیروی از قوانین عرضه و تقاضا، قیمت را بالاتر ببرند - هر چه یک دارایی مطلوب‌تر باشد، قیمت آن بالاتر است و موسسات می‌توانند قدرت مشارکت بیشتری در شکل دادن به روندهای بازار داشته باشند.

علاوه بر این، پیشرفت اتریوم می‌تواند تحت تأثیر تسلا (NASDAQ: TSLA) و مدیر عامل X (توئیتر سابق)، ایلان ماسک نیز اتفاق بیفتد، که از پیش‌بینی جسورانه در مورد آینده بازار کریپتو پشتیبانی می‌کند که می‌تواند افزایش شدید هم اتریوم و هم بیت‌کوین (BTC) را ببیند.

محیط   نظارتی

در بحبوحه افزایش فشار نظارتی، به ویژه در ایالات متحده، که به شکایت‌های متعدد علیه برخی از بزرگترین نمایندگان صنعت کریپتو منجر شده است، بازارهای ارز دیجیتال را به نحو ملموسی تحت تاثیر قرار می‌دهد، به همین دلیل است که تحولات نظارتی مثبت و مقررات مطلوب برای دارایی‌های دیجیتال می تواند به پیشبرد آن کمک کند.

یکی از نمونه‌های این تحولات مثبت، امتناع وزیر خدمات مالی بریتانیا، اندرو گریفیث، از موافقت با توصیه کمیته خزانه‌داری برای تنظیم تجارت خرده‌فروشی و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های رمزنگاری بدون پشتوانه بود. 

پیش‌بینی‌های بازار

در نهایت، جو موجود در فضای ارز دیجیتال و چشم‌انداز اقتصاد کلان اغلب می‌تواند بر قیمت دارایی‌های خاص، از جمله ارزهای رمزپایه مانند اتریوم، به عنوان مثال، با تحولات مثبت (یا منفی) و پوشش خبری در مورد صنعت، تأثیر بگذارد.

در واقع، عوامل فوق می‌تواند به روند احتمالی صعودی کمک کند، و زمانی که مردم به طور کلی نسبت به دارایی‌های دیجیتال احساس خوش‌بینی دارند، احتمال بیشتری دارد که روی آن سرمایه‌گذاری کنند، و احساسات مثبت می‌تواند بر قیمت اتوریم تأثیر بگذارد و عامل افزایش آن شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید