ادعای یک فعال اصولگرا درباره نقشه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس 1402

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا درباره برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان سناریویی را برای باج گیری از نظام آماده کرده بودند تا همچون دوره گذشته در زمان ثبت نام اصلی نامزدها آن را به اجرا درآوردند اما پیش ثبت نام نامزدها همه برنامه اصلاح طلبان را به هم زد.

بخش هایی از گفت و گوی کوشکی را در ادامه می خوانید:

پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان دوره گذشته نیز پای صندوق رأی نیامد و همان زمان نیز سناریوی باج گیری از نظام شکست خورد، امروز اصلاح طلبان یا باید صادقانه ثبت نام کنند و وارد رقابت سیاسی شوند یا آنکه ثبت نام نکنند. از این رو اصلاح طلبان به افراد پلاک سفید خود رهنمود دادند تا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

اشتباه بزرگ وزیر سابق رئیسی/ اطلاعات مهم ایران به امارات رفت!

افرادی که خیلی سابقه و موضع گیری پررنگ سیاسی ندارند و جوان هستند اما به واسطه شغل یا موقعیت اجتماعی شان در شهر خودشان سرشناس باشند، مدنظر اصلاح طلبان هستند تا به میدان بیایند و برای انتخابات مجلس ثبت نام کنند.
در عین حال جبهه اصلاحات گارد اوپوزیسیون خود را حفظ کرده است تا به نوعی خودشان را در زمره آشوب گران سال گذشته نشان دهد، بخشی از بدنه اغتشاشگران را به خود جذب کند و در زمان لازم آنها را به نفع پلاک سفیدها پای صندوق رأی بیاورد.
وقتی پلاک سفیدها رأی بیاورند، به مجلس راه یابند و اعتبارنامه های شان تأیید شود، آن وقت ماهیت خود را نمایان می کنند، کاری که در انتخابات مجلس دهم شاهدش بودیم. جریان اصلاحات این بازی چندگانه را عین سیاست ورزی می داند و به این سبک از بازی افتخار هم می کند.
اصلاح طلبان اصلا به این باور ندارند سیاستمدار باید شفاف عمل کند، آنها در طی ادوار گذشته انتخابات از همین سیاست استفاده کردند و باز هم استفاده می کنند. آنچه مسلم است جریان اصلاحات به هیچ عنوان قصد خداحافظی با قدرت را ندارد اما می خواهد با کمترین هزینه بیشترین سهم از قدرت را به دست آورد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.