ترافیک فوق سنگین در خروجی‌های پایتخت

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان است و ترافیکی فوق سنگین را در خروجی‌های شرقی پایتخت شاهد هستیم.

سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین و پرحجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و سنگین گزارش شده و در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه ترافیک با حجم بیشتری در جریان است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس‌راه با آماده باش صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و ضمن روان‌سازی جریان ترافیکی با تخلفات رانندگی برخورد خواهند کرد، ابراز کرد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه، در خروجی شهر تهران، ورودی مسیر آزادراه تهران_پردیس، جاده قدیم جاجرود، بومهن و رودهن با ترافیک فوق سنگین روبرو هستیم.

سرهنگ کهریزی افزود: با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی محورهای شرق استان افزوده خواهد شد و توصیه اکید داریم هم وطنان رعایت مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است و مشکلی بایت تردد در این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده ابراز کرد: هم‌وطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، عایت حقوق شهروندی و مدیریت زمان سفر میتوانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.