جزئیات کشف بنز و جگوار قاچاق در تهران!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو دستگاه خودرو بنز و جگوار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال در شهرک غرب تهران خبرداد.

سرهنگ هدایت بهرامی در این‌باره گفت: آخرین روز از تیرماه امسال ماموران کلانتری شهرک غرب تهران دو دستگاه خودروی بنز و جگوار فاقد مدارک و مجوزهای قانونی را کشف کرده و پس از تشکیل پرونده اولیه آن را به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تحویل دادند.

خودروی لوکس یک بلاگر اینستاگرام با رنگ عجیب در خیابان‌های تهران+عکس

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه ماموران پلیس امنیت اقتصادی نشان داد که هر دو خودرو فاقد مجوز تردد در تهران هستند، گفت: با توجه به این دو خودرو بدون مجوزهای قانونی اقدام به تردد در معابر کرده بود، با دستور قضایی خودروها نیز به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در ادامه بررسی‌های انجام شده مشخص شد مدتی است از اعتبار گذر موقت هر دو خودرو سپری شده و مالک هر دو خودرو اقدامی برای تمدید گذر موقت نکرده است، گفت: خودروها فاقد مجوزهای گمرکی بودند. در همین راستا نیز با محرز شدن قاچاق بودن هر دو دستگاه خودرو نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضایی منعکس و مالک هر دو خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. این فرد در ادامه به اقدام خلاف قانون خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بهرامی ارزش ریالی دو خودرو را در حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هر دو خودرو در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملکی قرار گرفت.

صبح امروز سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا نیز در نشستی خبری از کشف ٢٢٨ خودروی لوکس شامل بنز و پورشه و بی‌ام‌و و ... در کشور از ابتدای سال تا پایان تیرماه خبر داده و گفته بود که آمار کشف خودروهای قاچاق در مدت مشابه امسال ۵۴ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.