آزادسازی منابع ارزی ایران بر سفره مردم تاثیر می‌گذارد

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد، اما عده‌ای این دستاوردها را کم‌اهمیت جلوه می‌دهند.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی در واکنش به آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران، اظهار داشت: آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران قدرت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد و همه به خوبی می‌فهمند که نمی‌توانند حق و حقوق مردم ایران را تضییع کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی منابع ارزی ایران نشان داد ما توانستیم حق خود را بگیریم و طرف مقابل را وادار به تسلیم در برابر خواسته به حق ایران کنیم، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از این طریق به همگان ثابت شد. هر کجا که قوی بایستیم، دشمن تسلیم خواسته ما می‌شود و در گذشته هم بارها این موضوع را ثابت کردیم.

واکنش احمد زیدآبادی به توافق تبادل زندانیان ایران و آمریکا

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از افراد و جریان‌ها به گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویا کار مهم و بزرگی انجام نشده و سعی دارند این موضوع را بی اهمیت جلوه دهند که این افراد معلوم الحال هستند، گذشته آنان، موضع گیری ها و جناح سیاسی‌شان کاملاً مشخص است و همیشه سعی دارند کارهای بزرگ دولت مردمی را نبینند، تقلیل داده و کم اهمیت جلوه دهند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم از زمانی که روی کار آمده، اقدامات بزرگی انجام داده است که برخی از افراد و جریان‌های سیاسی به دنبال کوچک نشان دادن دستاوردهای دولت رئیسی هستند، اما مردم به خوبی دستاوردهای مهم دولت را می‌بینند و تأثیر اقدامات مهم دولت از جمله تلاش برای آزادسازی منابع ارزی ایران را می‌دانند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: دشمن مدام ایران را تحریم می‌کند و دنبال آن است که قیمت ارز را بالا ببرد، اما امروز تسلیم خواست ملت ایران شد و وادار شد که اموال بلوکه شده ایران را آزاد کند. قطعاً آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران روی سفره و معیشت مردم تأثیر مثبت خود را نشان خواهد داد.

وی اظهار داشت: در وهله اول خبر خوش آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده ایران، جو روانی خوب و مثبتی را در جامعه به وجود می‌آورد، این در حالی است که برخی از افراد در داخل و خارج کشور مدام مردم را از آینده می‌ترساندند و می‌گفتند دلار به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. امروز شاهد روند نزولی قیمت دلار هستیم که حتماً بر معیشت مردم اثر دارد اما عده‌ای نمی‌خواهند این موفقیت‌ها را ببینند و می‌خواهند جوی را در جامعه ایجاد کنند که این کارها تأثیری ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.