هشدار نسبت به برخورد قضائی با گرانفروشان بلیط اربعین

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.

عبدالجلال ایری در تشریح نشست عصر امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و اقدامات این مجموعه در خصوص سفر اربعین حسینی (ع) ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: طبق گزارش‌های ارائه شده قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان و از مبدا مشهد به نجف و بغداد به عنوان طولانی‌ترین مسیر پروازی ۹.۵ میلیون تومان تعیین شده است و تمامی ایرلاین‌ها موظف به رعایت این نرخ هستند.

سخنگوی ستاد اربعین مشخص شد

وی با بیان اینکه رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند، اظهار کرد: برای جلوگیری از فعالیت سوداگران و پیدایش بازار سیاه از سازمان تعزیرات و قوه قضائیه در فرودگاه حضور داشته و قاضی ویژه برای این موضوع تعیین شده است.

نماینده مردم ترکمن در مجلس با بیان اینکه پیش بینی شده در ایام اربعین امسال حدود ۲ هزار ۵۰۰ الی ۳ هزار پرواز داشته باشیم تاکید کرد: خوشبختانه مجموعه وزارت راه و سازمان هواپیمایی تدابیری مناسبی اندیشیدند تا زائران کمترین مشکل را در پروازهای خود داشته باشند و تأخیری ایجاد نشود. فرودگاه مهرآباد نیز به صورت ویژه آماده پروازهای زائران به عراق بوده و ۲۵ فرودگاه دیگر در سراسر کشور نیز در این ایام حضور فعال خواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: رئیس سازمان هواپیمایی کشور در پایان جلسه گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و تلاش این سازمان برای بازسازی و نوسازی این ناوگان حمل و نقلی ارائه کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.