چروکی جیپ محبوب ۲۰۲۴ رونمایی شد+عکس

مدل ۲۰۲۴ جیپ گرند چروکی در دسترس قرار گرفت. این شاسی بلند برای این مدل از تغییراتی جزئی برخوردار شده و قیمت قبلی خود را حفظ کرده است.

جیپ از مدل ۲۰۲۴ گرند چروکی پرده برداشت که تغییراتی حداقلی را با خود به همراه می‌آورد. نسل جدید پنجم شاسی بلند سایز متوسط جیپ گرند چروکی سال ۲۰۲۱ به تولید رسید و هنوز تازگی خود را حفظ کرده است. به همین خاطر، انتظار نمی‌رود که جیپ در مقطع کنونی تغییر چشمگیر یا فیس لیفتی روی آن اعمال کند.

معرفی جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۴

شاسی بلند جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۴

تنها ویژگی جدید گرند چروکی معمولی و گرند چروکی L، رینگ‌های آلومینیومی/جلا داده شده 18 اینچی‌اند که به‌صورت استاندارد برای آن‌ها ارائه می‌شوند. پیش از این، این اس یو وی آمریکایی سوار بر رینگ‌های 17 اینچی بود که به نسبت بدنه آن، کوچک به نظر می‌رسید. برای مدل 2024 تریم Trailhawk گرند چروکی 4xe پلاگین هیبرید هم رینگ‌های آلومینیومی مشکی 18 اینچی جدید در نظر گرفته شده است. همچنین نسخه ویژه 30th Anniversary Edition کماکان برای گرند چروکی پلاگین هیبرید در دسترس قرار می‌گیرد.

شاسی بلند جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۴ پلاگین هیبرید

در حالی که گرند چروکی سال گذشته میلادی با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شد، حالا برای مدل 2024 عملاً با همان قیمت‌های قبلی عرضه می‌شود؛ این هم برای نسخه معمولی و هم برای نسخه L، یکی از بهترین شاسی بلندهای سایز متوسط سال ۲۰۲۳ صدق می‌کند. تریم‌های پایین‌رده کماکان همان قیمت گذشته را دارند و قیمت پایه این شاسی بلند برای مدل جدید ۲۰۲۴ حدود ۴۰ هزار دلار است. صرفاً برخی از تریم‌های بالارده افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده‌اند. با این قیمت‌گذاری، جیپ گرند چروکی همچنان ظرفیت رقابت خود با بقیه شاسی بلندهای بازار را حفظ می‌کند.

کابین شاسی بلند جیپ گرند چروکی مدل ۲۰۲۴

پیشرانه پایه جیپ گرند چروکی مدل 2024 یک نمونه بنزین‌سوز 3.6 لیتری V6 است که توان تولید قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 352 نیوتن متر را دارد. همچنین یک پیشرانه پلاگین هیبرید برای آن در دسترس قرار دارد که متشکل از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر خطی توربوشارژ و یک موتور الکتریکی است. این پیشرانه مجموعاً 375 اسب بخار قدرت و 637 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.