طراحی شهرهای ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی+عکس

هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر در تولید محتوا پیشرفت بسیار خوبی داشته و حالا می‌تواند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط کاربر، خروجی دقیق و جذابی خلق کند.

یکی از جذاب‌ترین بحث‌ها پیرامون هوش مصنوعی است و بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند این تکنولوژی جدید و خطرناک، چه تصوری از آینده بشر دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویری که هوش مصنوعی از برخی از شهرهای ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی تولید کرده مشاهده کنید.

پیش بینی وقوع سیل قبل از وقوع با هوش مصنوعی

تصویری از شهر تهران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی. برج میلاد همچنان پابرجاست و دماوند در پس‌زمینه دیده می‌شود. هر چند تهران در سال ۲۵۰۰ غمزده به نظر می‌رسد اما حداقل خبری از آلودگی هوا و ترافیک نیست!

شهرهای شگفت‌انگیز ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی/ عکس

از نظر هوش مصنوعی بینگ، جنگل‌های شمال ایران همچنان در سال ۲۵۰۰ وجود خواهند داشت و رشت از نظر زیست‌محیطی، اوضاع بهتری دارد.

شهرهای شگفت‌انگیز ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی/ عکس

هوش مصنوعی بینگ در به تصویر کشیدن وسعت تبریز و وضعیت‌ کوه‌پایه‌ای این شهر خوب عمل کرده اما از نظر معماری، تبریز سال ۲۵۰۰ شباهتی به این روزها ندارد!

شهرهای شگفت‌انگیز ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی/ عکس

اولین تصویر تولید شده از اهواز با هوش مصنوعی، شهری به شدت خشک و کویری با ظاهری قدیمی بود اما با اضافه شدن کارون، اهواز سال ۲۵۰۰ رنگ و رویی دیگر گرفت.

شهرهای شگفت‌انگیز ایران در سال ۲۵۰۰ میلادی از دید هوش مصنوعی/ عکس

نکاتی مهم درباره تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی

در این مطلب، ما با استفاده از هوش مصنوعی Bing Image Creator، تصاویری از شهرهای ایران در آینده به دست آوردیم. بهتر است بدانید اطلاعات ورودی ما، شامل هیچ توصیف خاصی نبوده و فقط به هوش مصنوعی اعلام کردیم تصاویری از شهر x ایران در سال ۲۵۰۰ نیاز داریم. البته در برخی از موارد، مجبور شدیم برای دریافت خروجی بهتر، شهرهای ایران را بهتر برای هوش مصنوعی توصیف کنیم؛ برای مثال برای دریافت خروجی بهتر از تصویر شهر اهواز در سال ۲۵۰۰ میلادی، به هوش مصنوعی بینگ اعلام کردیم «رود کارون را که از میان این شهر عبور می‌کند را هم به تصویر اضافه کن».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.