دفع حمله تروریست‌ها به ادلب از سوی ارتش سوریه

نیروهای ارتش سوریه حملات امروز عناصر تروریست به چند محور در جنوب ادلب (در شمال سوریه) را ناکام گذاشته و آنها را مجبور به عقب‌نشینی کردند.

ارتش سوریه در پاسخ به حملات تروریست‌ها به چندین محور در جنوب ادلب که پس از حمله به خطوط تدارکاتی تروریست‌ها انجام گرفت، آنها را مجبور به عقب‌نشینی کرد.

به گزارش المیادین، ارتش سوریه امروز شنبه به حمله تروریست‌های «انصار التوحید» وابسته به «القاعده» در محور منطقه الملاجه در جبل الزاویه واقع در جنوب ادلب پاسخ داد.

چند روز پیش، مرکز روسی آشتی گروه‌های متخاصم در سوریه موسوم به «حمیمیم» اعلام کرده بود که ۱۷ تن از اعضای گروهک «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) در حمله هوایی نیروی هوایی روسیه به مقر این گروهک در روستایی در استان ادلب کشته شدند.

مرکز آشتی روسیه مجددا از سرکردگان گروه‌های تروریستی خواست تا بمباران مواضع نیروهای سوری و تأسیسات زیربنایی غیرنظامی را متوقف کنند.

حمیمیم تأکید کرد که «اگر تحریکات متوقف نشود، حملات نظامی روسیه با دقت بالا با هدف نابودی گروه‌های تروریستی ادامه خواهد یافت».

وزارت دفاع سوریه در اواخر ژوئن اعلام کرد که ارتش این کشور با همکاری نیروی هوایی روسیه مقر و انبارهای تروریست‌ها را در حومه ادلب هدف قرار داده و سکوهای پرتاب پهپادها را منهدم کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.