اطلاعات جدید درباره آزمون استخدامی آموزش و پرورش

پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز ۴۸ ساعت فرصت دارند نسبت به بارگذاری مدارک و تکمیل فرم اطلاعات خود اقدام کنند.

داوطلبان شرکت کننده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز که در تاریخ ۱۲ مرداد در آزمون شرکت کرده‌اند می‌توانند نتایج اولیه آزمون خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون و در صورتی‌که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزو معرفی شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری و معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند ارزیابی تکمیلی وزارت آموزش و پرورش باشند، موظف هستند برای اقدامات بعدی از امروز (یک روز پس از اعلام نتایج اولیه) به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند و بر اساس توضیحات و زمان بندی‌های مندرج در اطلاعیه از فرآیند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه گزینش خود مطلع شوند.

فرآیند ارزیابی تکمیلی بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش طبق زمانبندی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه پایان خواهد یافت و هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه در سه مرحله جهت حضور در فرآیند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت عمومی گزینش اقدام کنند. در واقع داوطلب یک روز پس از زمان اعلام نتایج با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری گزینش حداکثر ظرف ۴۸ ساعت اقدام کند.

داوطلب باید بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی گزینش استان نسبت به مراجعه به محل‌های تعیین شده گزینش جهت انجام فرآیند مصاحبه اقدام کند و پس از طی این مرحله با در دست داشتن کارنامه اولیه و کارت ملی طبق زمان اعلام شده توسط اداره کل استان جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه مربوطه مراجعه نماید . عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ مشخص به منزله انصراف وی می‌باشد.

متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سئوال و ابهام در خصوص نتایج اولیه آزمون می‌توانند نسبت به ثبت مورد درخواستی خود در قسمت سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج اولیه اقدام نمایند و از مراجعه حضوری به آموزش و پرورش استان‌ها، هسته گزینش استان و سازمان سنجش خودداری کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.