حمله تند استقلال به بیانیه پرسپولیس/ دروازه‌بان شما پاشنه در باشگاه استقلال را کنده بود!

باشگاه استقلال به فاصله سه ساعت پس از بیانیه پرسپولیس در خصوص مدیرعامل آبی‌ها، با انتشار یک متن پرطعنه و کنایه به رقیب خود واکنش نشان داد.

پس از حضور علی خطیر در برنامه فوتبال برتر، مدیرعامل باشگاه استقلال از شب گذشته سوژه اصلی فوتبال ایران شده و رسانه‌ها و باشگاه‌های مختلف در خصوص او اظهار نظر می‌کنند.

ابتدا باشگاه سپاهان با انتشار یک بیانیه، خبر از طرح شکایت شبانه علیه مدیرعامل استقلال داد و در ادامه امروز، باشگاه پرسپولیس با یک بیانیه تند و تیز، خطیر را خطاب قرار داد.

حالا باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به متن منتشرشده در سایت باشگاه پرسپولیس، به حواشی مختلف واکنش نشان داده که در ادامه می‌خوانید.

در راستای اطلاعیه امروز باشگاه پرسپولیس (که احتمالا بیانیه‌نویس این باشگاه، سطری یا کلمه‌ای با این باشگاه قرارداد دارد که این متن طولانی را نوشته است)، ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد.

- باشگاه استقلال به این دلیل که با گذشت نزدیک به سه ساعت از انتشار بیانیه غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی باشگاه پرسپولیس، هنوز هیچ واکنشی ارکان قضایی فدراسیون به این باشگاه نشان نداده‌اند، جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار این جوابیه کرده است.

- باور اینکه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تنها به عشق پیراهن این تیم قرارداد می‌بندند، شاید برای برخی هواداران محترم این تیم قابل قبول باشد، ولی ما یادمان نرفته دروازه‌بانشان به عشق پیراهن پرسپولیس، پاشنه در باشگاه استقلال را کنده بود. این هم جالب است که هروقت بحث اعتراض به تبعیض می‌شود، صدای این باشگاه شنیده می‌شود.

-  اینکه در بیانیه گفته شده فرق دو باشگاه در قهرمانی سال‌های اخیر است و مسائلی از این دست، هم در نوع خود جالب است. چون علاقه‌مندان به فوتبال، به خوبی به یاد دارند ویترین کدام باشگاه قبلا محل نگهداری بطری آب معدنی و گلدان بود. البته که ما شبیه هم نیستیم به هزار و یک دلیل که برای ما باعث افتخار است. صد البته آن که باید حسرت جام را بخورد، کسان دیگری هستند که شعارهای استادیومی افتخار در آسیا، برای آن‌ها شاید ابدی باشد. آسیا به یاد دارد؛ جام‌هایی که برای استقلال خاطره است، برای پرسپولیس آرزوست!

- کپی بودن برخی مدارک دو باشگاه در ماجرای حرفه‌ای‌سازی، واقعیت است و خود مسئولان مجوز حرفه‌ای‌سازی پرسپولیس به خوبی از این قضیه خبر دارند. بهتر است این عزیزان به آقای درویش یادآوری کنند استقلال دو سال پیش پاسوز آن‌ها شد.

- درباره اشتیاق اسپانسرها هم بهتر است صادق باشیم. دو فصل گذشته و بعد از رایزنی مدیران وقت استقلال، دولت از برخی بنگاه‌ها مثل اپراتورها خواست به دو باشگاه کمک کنند و هیچ تلاشی از سوی آن باشگاه در این خصوص نشد و صرفا آن‌ها منتفع شدند، بدون اینکه تلاشی کنند. خط و نشان کشیدن برای اسپانسری که با دستور دولت جذب شده و فریاد اینکه ما خیلی کارمان درست است و همه خواهان ما هستند، عجیب است.

- نکته پایانی هم اینکه شما راست می‌گویید و ما بهانه‌گیر هستیم. چون ما بودیم که سال گذشته می‌گفتیم تا ما هستیم، خبری از جام نخواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.