آتیلا پسیانی بستری شد

آتیلا پسیانی بازیگر سینما و تئاتر این روزها برای ادامه درمان در بیمارستانی در فرانسه به سر می برد.

روابط عمومی صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر،  بلافاصله پس از کسب اطلاع از بستری شدن استاد آتیلا پسیانی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، در بیمارستانی در فرانسه، در تماس تلفنی با ستاره پسیانی فرزند وی، ضمن اطلاع از آخرین وضعیت جسمانی او، پیگیر روند درمانی این هنرمند نامدار کشور شد.

فوری/ آرش میراحمدی درگذشت

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر در ادامه از هماهنگی با رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه برای پیگیری و عیادت از این هنرمند نامدار کشور اشاره و تصریح کرد: صندوق اعتباری هنر تا بهبودی کامل این هنرمند عزیز کشور در کنار و همراه ایشان خواهد ماند.

پوراحمدی در عین حال با اشاره به اینکه استاد پسیانی از اعضای صندوق اعتباری هنر و تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی است، تصریح کرد:  صندوق اعتباری هنر نیز با توجه به تأکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ظرفیت و امکانات خود برای حمایت و همراهی همه جانبه برای بهبودی هنرمند عزیز کشور آتیلا پسیانی استفاده خواهد کرد.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در ادامه همچنین توجه ویژه به سلامتی جسم و جان، بهبودی وضعیت درمانی تمامی اعضاء به خصوص پیشکسوتان و نامداران عرصه فرهنگ و هنر را از مهمترین وظایف ذاتی و رسالت خطیر این صندوق برشمرد که با جدیت دنبال می شود.

آتیلا پسیانی مبتلا به سرطان است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.