دستور مخبر برای تأمین ۶۲ قلم داروی جانبازان اعصاب و روان

معاون اول رئیس‌جمهور دستور داد با تأمین مالی، برخی مشکلات فوری آسایشگاه‌ها حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران را تأمین کند.

محمد مخبر در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش بازدید کرد و پای درد و دل رزمندگان جنگ تحمیلی نشست و در این بازدید که با همراهی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش‌های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با جانبازان حاضر، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مخبر حکم جدید صادر کرد

وی همچنین در بخش بانوان این مجتمع نیز حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی هم دیدار کرد و در پایان این بازدید دو ساعته، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران مجموعه به جمع بندی مشکلات مطروحه و بررسی درخواست‌های افراد بستری و همچنین اهم چالش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به جانبازان دفاع مقدس پرداخت و دستورات لازم را جهت مساعدت در رفع آن‌ها صادر کرد.

وی در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان‌های بزرگی برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که آن‌ها به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان به مشکلات آن‌ها و خانواده‌های شان رسیدگی کرد.

در این جلسه مقرر شد با تامین منابع مالی برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از اوائل انقلاب کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۴۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.