سارق حرفه‌ای موبایل دستگیر شد

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:درپی وقوع یک  فقره موبایل قاپی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت و دستگیری سارق توسط ماموران کلانتری نارمک در لحظه سرقت، متهم برای کشف جزئیات پرونده و سایر جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پی‌جویی‌های پلیسی متوجه شدند که متهم دستگیر شده سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف به دلیل ارتکاب سرقت تحمل کیفر داشته است.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده، هربار پس از آزادی از زندان دوباره مرتکب سرقت شده بود، گفت: این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا سعی در کتمان حقیقت داشت، اما با تجمیع پرونده‌های مشابه و مواجهه با ادله موجود، به ناچار لب به اعتراف بازکرد و به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی اعتراف کرد.

دستگیری یک عضو شورای شهر+جزئیات

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه شکات پرونده پس از حضور در مقر انتظامی، متهم دستگیر شده را به عنوان سارق تلفن همراه خود شناسایی کردند، گفت:‌ برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد. همچنین تحقیقات پلیس برای شناسایی مالخر اموال مسروقه و نیز کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی در جریان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.