سیدحسن نصرالله: می‌خواهند با ترویج همجنس‌گرایی، مقام انسانی را به پایین‌ترین سطح تنزل دهند

دبیرکل حزب‌الله لبنان سخنرانی خود را به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) آغاز کرد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) سخنرانی کرده و به مسایل مربوط به لبنان و منطقه پرداخته است.

وی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به جشن باشکوه میلیونی یمنی‌ها به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) گفت: من جشن بزرگ، بزرگ و زیبای ملت یمن برای میلاد پیامبر اکرم (ص) را با وجود شرایط سخت زندگی و امنیتی، می‌ستایم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه حادثه تروریستی انفجار مساجد اهل سنت پاکستان را محکوم کرد و گفت: جنایتکاران تکفیری مساجد اهل سنت در پاکستان را به بهانه بزرگداشت میلاد پیامبر (ص) منفجر کردند.

نگرانی زلنسکی از توقف اعمال تحریم‌ها علیه روسیه

نصرالله افزود: این چهره سیاه و تیره تکفیری سرطانی است که دوباره در جهان اسلام ما شیوع پیدا کرده است، جایی که هرکس عشق خود را به رسول خدا (صلی‌الله علیه و آله و سلم) ابراز کند، کشته می‌شود.

دبیرکل حزب‌الله در ادامه با اشاره به ترویج همجنس‌گرایی در غرب افزود: کسانی هستند که می‌خواهند مردم با ترویج همجنس‌گرایی و حیوانیت، مقام انسانی خود را به پایین‌ترین سطح تنزل دهند.

وی تصریح کرد: از جنگ رسانه‌ای غرب یا به اصطلاح «جنگ نرم» برای تضعیف مردم استفاده می‌کنند که با جنگ نظامی محقق نمی‌شود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) روز بعثت پیامبر اکرم (ص) را بزرگ‌ترین روز می‌دانستند. منع کنندگان از بزرگداشت این مناسبت‌ها هیچ دلیل فقهی و شرعی ندارند و علمای شیعه نیز مانند بسیاری از علمای اهل سنت بر جواز این امر اتفاق نظر دارند.

وی همچنین با اشاره به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مقدسات اسلامی، خاطرنشان کرد: امت باید مسئولیت آنچه را که بر سر مردم فداکار فلسطین و مسجدالاقصی می‌گذرد، به عهده بگیرد. صهیونیست‌ها باید صدای جهان اسلام را در مورد قبله اول مسلمانان بشنوند.

دبیرکل حزب‌الله تصریح کرد: هر کشوری که به سمت عادی سازی می‌رود باید محکوم شود، زیرا این امر ترک فلسطین و تقویت دشمن تلقی می‌شود و نباید آن را تحمل کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.