حمله اسرائیل به سه نقطه متعلق به حزب‌الله لبنان

رژیم صهیونیستی دوشنبه شب مدعی شد که سه نقطه متعلق به حزب‌الله لبنان را هدف قرار داده است.

به گزارش الجزیره، در همین راستا حزب‌الله لبنان نیز اعلام کرد که سه  تن از اعضای آن در حمله هوایی امروز اسرائیل به جنوب لبنان کشته شدند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره از حمله خمپاره‌ای و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مواضعی در جنوب لبنان خبر داد.

این درحالی است که «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعتراف کرد که در درگیری‌های مسلحانه امروز در مرزهای شمالی، ۲نظامی این رژیم به هلاکت رسیدند.

کشته شدن یک و مفقودی ۴ شهروند روس در اراضی اشغالی

سخنگوی ارتش همچنین تاکید کرد که در تبادل آتش با افراد مسلح در مرز با لبنان ۴ نظامی و ۳ افسر اسرائیلی دیگر زخمی شدند که حال دست کم ۳ نفر از آنان وخیم است.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی نیز عصر امروز پس از انتشار اخباری مبنی بر حمله موشکی از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی و همچنین درگیری و تیراندازی در مرز، این بار از شلیک خمپاره از لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

همزمان نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که چند خمپاره از خاک لبنان به داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

بعد از ظهر امروز یک گروه مسلح اقدام به منفجر کردن حصار مرزی میان لبنان و سرزمین‌های اشغالی کرده و وارد مناطق اشغالی شدند.

بر پایه این گزارش پس از این اقدام نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با این نیروها وارد درگیری مستقیم شدند.

منابع رسانه‌ای همچنین اعلام کردند که این اتفاق در نزدیکی شهرک الظهیره در مرز لبنان و فلسطین اشغالی رخ داده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی‌نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در این حمله ترکیبی علاوه بر هوا و دریا، تفنگداران حماس با پیشروی در اراضی اشغال‌شده تلفاتی بی‌سابقه را بر صهیونیست‌ها وارد آوردند که به اذعان رسانه‌های صهیونیستی، یک هزار صهیونیست تاکنون به هلاکت رسیده، ۲ هزار و ۳۸۲ نفر زخمی شده‌اند که ۲۲ نفر از آن‌ها امیدی به زنده ماندنشان نیست و ۳۴۵ نفر دیگر هم در وضعیت وخیم و خطرناک هستند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست‌های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه‌های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود هستند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.