اعتراف سنگین رئیس شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره حماس

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی به شکست این رژیم در برابر جنبش حماس اذعان کرد و گفت که «ما در مأموریت خود برای مقابله با حملات حماس متحمل شکست شده‌ایم».

«تساخی هنگبی»، رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی امروز شنبه در سخنانی به شکست ارتش این رژیم در برابر جنبش مقامت اسلامی فلسطین (حماس) اعتراف کرد و گفت: هدف ما هدفی بزرگ است که از سال ۲۰۰۷ چنین هدفی موجود نبوده و آن نابودی حماس است.

هنگبی افزود: یکی از اهداف ما عدم ورود به جنگ در چند جبهه است و هدف عملیات کنونی فراتر از نابودی حماس است.

ادعای ارتش اسرائیل درباره آماده شدن برای عملیات جدید

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی ادامه داد: دو ساعت قبل از آغاز حمله، گزارش‌هایی در اختیار رئیس شاباک قرار گرفت و او نیز خود را به مقر شاباک رساند، اما برآوردها حاکی از آن بود که حادثه‌ای در این سطح اتفاق نمی‌افتد.

تساخی هنگبی با بیان اینکه «حماس ما را فریب داد و اکنون در جبهه شمالی نیز شاهد درگیری هستیم»، تأکید کرد که «من فکر می‌کردم که حماس پیام عملیات "نگهبان دیوارها" را درک کرده و تا ۱۵ سال اقدامی علیه اسرائیل نخواهد کرد اما بر عکس شد و امیدوارم این بار پیام را درک کند».

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم‌ صهیونیستی اعتراف کرد: «اشتباه کردم که گفتم حماس تا سال‌ها جرأت حمله به ما را ندارد. مصر هیچ هشداری از قبل به اسرائیل در مورد حمله حماس نداده بود».

هنگبی با بیان اینکه «اسرائیل» سعی می‌کند در دو جبهه وارد جنگ نشود، تأکید کرد که بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از «اسرائیلی‌ها» در عملیات طوفان الاقصی ربوده شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.