واکنش باشگاه پرسپولیس به اقدامات اخیر اسرائیل

باشگاه پرسپولیس، با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت به جامعه بشری، اقدام جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در قتل‌عام و نسل‌کُشی مردم بی‌پناه غزه را محکوم کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ رژیم صهیونیستی، واقعیت وجودی، خوی وحشی و ضد بشری، عدم پایبندی به هرگونه اصول اساسی انسانی و بین‌المللی و غیر قابل مهار و کنترل بودنش توسط قدرت‌های جهانی و نظام‌های بین‌المللی را نشان داد.

دیگر هیچ جای شک و تردیدی باقی نماند که نه فقط با یک نظام خطرناک برای سرزمین فلسطین و مسلمانان، بلکه با خطری بالقوه برای تمام بشریت روبه‌رو هستیم. سیستمی که می‌تواند به راحتی همه اصول، قوانین و خط قرمزها را بدون ذره‌ای تردید، شرم و پشیمانی زیر پا بگذارد.

حزب الله بیانیه جدید صادر کرد

از ۷۵ سال پیش از این که حملات و کشتار در فلسطین، توسط گروه‌های صهیونیستی آغاز شد، خشونت و قتل عام انسان‌ها و مردم فلسطین در این نقطه از دنیا متوقف نشده و پیوسته ابعاد تازه‌تری پیدا کرده است. آن چه امروز در غزه عزیز شاهدش هستیم ادامه همان جریان است. بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و بی‌قراری کرد.

اقدامات سفاکانه در حملات کور علیه مردم محاصره شده غزه و به ویژه بمباران سنگین بیمارستان، مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است. رژیم صهیونیستی، اوج افسارگسیختگی، سفاکی و رذالت بی‌انتهای خود را به تصویر کشید و ماهیت واقعی خود را به همگان نشان داد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن اعلام انزجار خود نسبت به آن چه علیه مردم غزه در جریان است و ضمن اعلام همدردی با مردم فلسطین و فراتر از آن با جامعه بشری، به سهم خود از همه نهادهای بین‌المللی مسؤول و دولتمردان دیگر کشورها به ویژه مدعیان حقوق بشر می‌خواهد نه فقط برای انحراف افکار عمومی بلکه کاملا به طور جدی و مسوولانه برای جلوگیری از این کشتار و جنایت فجیع وارد عمل شوند و در قتل عام مردم مسلمان غزه با رژیم غاصب همکاری نکنند.

مردم بی‌پناه و مظلوم غزه این روزها در اوج محروم بودن از حداقل‌هایی برای ادامه حیات لازم در محاصره و زیر بمباران و قتل عام تدریجی گرفتار آمده‌اند و چشم به انسانیت دیگر انسان‌هایی دارند که در این کره خاکی زندگی می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.